منتخبین مردم در انتخابات، پیگیر رفع مشکلات مردم باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: نامزدهای منتخب مجلس شورای اسلامی باید پیگیر رفع مشکلات مردم و سعی در اجرای برنامه‌های خود برای توسعه استان باشند و از دخالت در انتصابات دوری کنند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات پرشور زحمات زیادی کشیده شد و و مردم با حضور حماسی خود نشان دادند که پای ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: اکنون منتخبان مجلس باید برای قدردانی از این مردم پیگیر رفع مشکلات آنها باشند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری ادامه داد: نقش نمایندگان مجلس، نقش ارزنده‌ای است و منتخبان مجلس شورای اسلامی نباید دنبال منافع حزب و یا جریان خاصی باشند بلکه با وحدت همدلی باید در کنار یکدیگر برای پیشرفت استان و رفع مشکلات مردم تلاش کنند. وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها نباید دخالت داشته باشند، بیان کرد: نمایندگان نباید دخالت داشته باشند تا بتوانند نظارت داشته باشند، بازخواست کنند و جایی که قانون اجرا نشده است، سوال بپرسند و پاسخ بخواهند.

تاکید بر جایگاه زن در اسلام و بهره‌گیری از فضایل ماه مبارک رمضان

نماینده ولی فقیه در استان، در ادامه به نقش و جایگاه زن در اسلام اشاره کرد و گفت: زن در جهان اسلام جایگاه والایی دارد و در واقع زنان در اسلام دوشادوش مردان تحول آفرین بوده و اتفاقات بزرگی را خلق کرده‌اند.

امام جمعه بجنورد افزود: حضرت خدیجه(س) یکی از زنان بزرگ‌ اسلام است که در کنار پیامبر اسلام بوده و برای تقویت دین اسلام تلاش‌های بسیاری را انجام داده است. ناشکری است که زنان ما این الگوهای بزرگ را نبینند و الگوهای ساختگی غرب را ببینند. حجت الاسلام والمسلمین نوری تاکید کرد: باید الگوهای بزرگ اسلام را در جامعه بشناسانیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان هدیه ارزشمندی است که خداوند به بندگان خود عطا کرده و این ماه فضایل زیادی دارد. وی افزود: از خداوند بخواهیم که به ما توفیق دهد از این ماه بهره برداری کامل کنیم و از فضایل آن محروم نشویم. بهار قرآن ماه مبارک رمضان است و باید از این فرصت برای قرائت قرآن استفاده کنیم.

وی گفت: دعاها در ماه مبارک رمضان مستجاب می‌شود بنابراین برای عاقبت بخیری خود، فرزندان و برای نابودی زیاده خواهان و کودک کشان و پیروزی جبهه مقاومت دعا کنیم.

خبرنگار: علی کاوه

انتهای پیام/

کد خبر: 1224621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =