دیدار مسئولین با مردم غرب استان برگزار شد

دیدار استاندار مازندران و مدیران استانی با مردم در دفتر غرب استانداری، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ دیدار استاندار، مدیران استانی و شهرستانی با مردم شریف منطقه با هدف پاسخگویی مسئولان در دفتر غرب استانداری مازندران، برگزار شد.

دفتر غرب استانداری مازندران به جهت دسترسی آسان مردم غرب استان به مسئولان استانی در شهرستان نوشهر گشایش یافته که با وجود دارا بودن مدیر دفتر که روزانه پاسخگوی مراجعه کنندگان است، برخی مدیران کل استانی به صورت هفتگی با اعلام از قبل در دفتر نمایندگی، حاضر و پاسخگوی مراجعه‌کنندگان هستند.

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دیدار در ادامه دیدارهای هفتگی دفتر غرب استانداری با مردم منطقه برگزار شد و این حق مردم است که به مدیران دسترسی داشته باشند.

استاندار مازندران با اشاره به پاسخگو بودن مسئولان به مردم، بیان کرد: امروز با همراهی ۳۰ تن از مدیران در این دفتر حاضر تا پس از شنیدن مسائل و مشکلات مردم برای رفع آنان در راستای قانون، دستورات لازم صادر شود. وی بیش‌ترین درخواست‌های مراجعان امروز را در ۴ حوزه، اشتغال، بافت فرسوده، طرح هادی و سرمایه‌گذاری در البرز مرکزی برشمرد و تشریح کرد: تعدادی از مراجعان درباره، اشتغال جوانان به عنوان کارمند در بدنه دولت بود که با توجه به سیاست کوچک‌سازی دولت، عملاً این امکان وجود ندارد.

حسینی‌پور، عمده درخواست‌کنندگان مشاغل دولتی را دارندگان تحصیلات عالی اعلام کرد و گفت: جوانان تحصیل‌کرده به دنبال مشاغل کارمندی با درآمد کم هستند در صورتی که هم بازار کار برای فارغ‌التحصیلان در استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم است و هم درآمد بیشتری دارد. در شورای اشتغال استان، پیگیر فرهنگ‌سازی جهت اشتغال فارغ‌التحصیلان در بازار کار آزاد، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم.

نماینده عالی دولت در استان، بیشترین درخواست دیگر مراجعه‌کنندگان را موضوع بافت فرسوده عنوان کرد و تشریح کرد: موضوع بافت فرسوده، نیازمند مشارکت شهرداری‌ها است که در اداره کل راه و شهرسازی، برنامه‌هایی برای رفع این مشکلات در حال تدوین است.

حسینی‌پور، طرح هادی روستایی را دیگر عمده مشکل مردم برشمرد و اضافه کرد: سرمایه‌گذاران در البرز مرکزی به دلایل ملاحظات محیط زیستی، دچار مشکلاتی هستند که با اجرای دقیق نظام و پیگیری در شورای سیاست‌گذاری استان به دنبال حل مشکلات هستیم تا از این طریق، مراجعه‌کنندگان کاهش یابد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1224649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =