دستگیری قاتل فراری در رودبار

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی، فردی که در رودبار گیلان مرتکب قتل شده بود، کمتر از ۲۴ ساعت در یکی استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ عیسی روشن‌قلب روز شنبه در تشریح این خبر با اشاره به دریافت خبری در خصوص درگیری چند نفر و قتل یکی از این افراد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، اظهار کرد: با توجه به متواری شدن قاتل از محل ارتکاب جرم، ماموران پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

کلاهبرداری بیش از ۵ میلیارد ریال با روش اسکیمر / ۴ نفر دستگیر شدند

وی در ادامه از اقدامات فنی و تحقیقات گسترده صورت گرفته و شناسایی محل اختفاء متهم در یکی از استان‌های همجوار خبر داد و افزود: پس از اخذ نیابت قضائی، پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و متهم را ظرف کمتر ۲۴ ساعت دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه این فرد به ارتکاب قتل اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از این اقدام اختلافات شخصی عنوان داشته، بیان کرد: قاتل ۲۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: احترام به قانون معرف منزلت اجتماعی و جایگاه رفیع شهروندان است.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای در رشت

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان و مالخر حرفه‌ای و کشف پنج دستگاه خودرو و تعدادی قطعات سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی با بیان اینکه به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو، قطعات داخل آن و کابل برق طی هفته‌های اخیر در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران یگان امداد با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده از محل‌های وقوع جرم، ۲ سارق این پرونده‌ها را شناسایی و آن‌ها را در مخفیگاه آنان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف پنج دستگاه خودرو پراید سرقتی خبر داد و با اشاره به اعتراف سارقان سابقه‌دار به سرقت پنج دستگاه خودرو پراید، ۶ فقره سرقت کابل برق و هشت فقره سرقت قطعات خودرو و فروش تعدادی وسایل سرقتی به یک مالخر، گفت: مالخر این پرونده نیز دستگیر و چهار دستگاه پخش خودرو، تعدادی جک، آچار چرخ، باطری خودرو و چهار دستگاه بلندگو سرقتی از مخفیگاه وی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان ۳۴ و ۳۷ ساله و مالخر ۵۲ ساله این باند سرقت با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر: 1224707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =