کدام استقلالی‌ها از ایران خارج می‌شوند؟

اعضای تیم استقلال پس از دیدار امشب مقابل هوادار به مرخصی کوتاه‌مدتی می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ مسابقات لیگ برتر فوتبال پس از برگزاری رقابت‌های هفته بیست‌ویکم تا تاریخ هجدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعطیل خواهد شد. این تعطیلات به دلیل برپایی اردوی تیم ملی و روزهای فیفادی و همچنین تعطیلات نوروزی است که اعضای تیم‌های لیگ برتری می‌توانند در این حد فاصل با برپایی اردو و تمرینات مختلف خود را آماده بازگشت به مسابقات لیگ برتر کنند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از ترکیب استقلال برای دیدار مقابل هوادار

در همین باره از اردوی تیم استقلال خبردار شدیم تعدادی از بازیکنان تیم استقلال از قبل با جواد نکونام هماهنگ کرده‌اند که امشب و پس از پایان مسابقه با هوادار تعطیلات‌شان را آغاز کنند و احتمالا به خارج از کشور بروند. خارجی‌ها و چندتن از بازیکنان استقلال که در کشورهای حوزه خلیج فارس خانه و اقامت دارند جزو نفراتی هستند که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات نوروزی بامداد فردا کشور را ترک می‌کنند. تعدادی دیگر نیز برای انجام تمرین ریکاوری آخر، فردا به محل کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی خواهند رفت. در همین خصوص مطلع شدیم این‌که کدام یک از بازیکنان فردا به محل تمرین می‌روند امشب و پس از پایان بازی مشخص خواهد شد.

یکی از افراد نزدیک به کادر فنی استقلال در این باره گفت در صورتی که تعداد نفرات باقیمانده برای تمرین فردا کم باشد، احتمال لغو تمرین و تعطیلی یک‌هفته‌ای اردوی استقلال بسیار زیاد است. قرار است تمرینات استقلال در دور جدید از روز یک‌شنبه پنجم فروردین ماه از سر گرفته شود تا این تیم خود را برای هفته بیست‌ودوم آماده کند.

ناگفته نماند تیم استقلال روز هجدهم فروردین ماه آینده در تهران میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =