واکنش تند احمدرضا عابدزاده به فیلم پرویز خان / شکایت می‌کنم + عکس

فیلم پرویز خان در مورد زندگی پرویز دهداری و حضور او در تیم ملی ایران است. این فیلم در جشنواره فجر سال ۱۴۰۲ حضور داشت اما حواشی زیادی را تجربه کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فیلم پرویز خان در مورد پرویز دهداری است و این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش معنادار احمدرضا عابدزاده به حذف تیم ملی + عکس‌

بسیاری اعتقاد دارند روایت این فیلم با اتفاقات رخ داده متفاوت است و حالا احمدرضا عابدزاده نیز قصد دارد از سازندگان شکایت کند.

احمدرضا عابدزاده نارضایتی خود از داستان را با انتشار یک پست اینستاگرامی نشان داد و نوشت: «اخیرا فیلمی تحت عنوان «پرویزخان» به بهانه ی بررسی مقطعی از زندگی ورزشی بزرگمرد فوتبال ایران مرحوم پرویز دهداری به روی اکران رفته است که متاسفانه بر خلاف ظاهر مقبول آن در بزرگداشت یاد زحمت کشان فوتبال ایران، در باطن، بر خلاف روح ورزشی و صداقت و راستی، صرفا” با سوء استفاده از نامها و اسامی برخی صاحب نامان تاریخ فوتبال ایران، و بعضا با وهن و تمسخر افرادی که عمر و سلامت خود را در راه اعتلای فوتبال ایران گذارده اند، به دنبال فروش بیشتر گیشه بوده است.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده فوتبال ایران بدینوسیله اعلام میکنم بر خلاف ادعای مطرح شده در تیزرهای تبلیغاتی، هیچگونه حضوری در آن فیلم نداشته ام و نقش ارایه شده احمدرضا عابدزاده در فیلم به هیچوجه منطبق با واقعیت نبوده و مورد تایید و رضایت من نبوده و نیست. بدیهی است که از وکیل خود (آقای دکتر مصطفی شکری) درخواست نموده ام تا اقدامات قانونی لازم را در خصوص این اقدام غیر حرفه ای تهیه کننده و کارگردان فیلم موصوف بعمل آورند.»

عابدزاده

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1225090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =