طوفان الاقصی| حملات توپخانه‌ای و هوایی به رفح بدون توقف ادامه دارد

جنگ در غزه در حالی ادامه دارد که بیمارستان الشفاء همچنان تحت محاصره اشغالگران قرار دارد و حملات توپخانه‌ای و هوایی به رفح نیز لحظه‌ای متوقف نمی‌شود.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، جنگ در نوار غزه برای یکصد و شصت و نهمین روز ادامه دارد و نیروهای اشغالگر صهیونیستی برای ششمین روز متوالی مجتمع بیمارستانی الشفاء در شمال غزه را تحت محاصره و حمله قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به شرق خان‌یونس

طبق آخرین آمار تاکنون ۳۲.۰۷۰ نفر شهید و ۷۴.۲۹۸ نفر دیگر زخمی شده و همچنان بیش از هشت هزار پیکر شهدا زیر آوار ساختمان‌ها مانده است؛ شهدایی که ۷۰ درصدشان زنان و کودکان هستند.

اما امروز از ساعات بامدادی مناطق مختلف نوار غزه، به خصوص شهر رفح شاهد حملات هوایی و توپخانه‌ای اشغالگران بود.جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک خانه مسکونی در شمال شرق رفح را بمباران کردند که تاکنون زخمی شدن ۳ فلسطینی گزارش شده است، منطقه «میراج»، «حی البصره» و اطراف میدان «حیدر» نیز در شهر رفح هدف حملات اشغالگران بود.

توپخانه ارتش صهیونیستی نیز روستای «القراره» در شمال شرق خان یونس را گلوله‌باران کرد و در شهر غزه نیز جنگنده‌های این رژیم برج‌های «الاسری» در شمال غرب اردوگاه «النصیرات» را ۴ مرتبه بمباران کردند. یک حمله هوایی نیز در منطقه «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه صورت گرفت.

شهادت بیش از ۱۰۰ نفر در بیمارستان الشفاء

از سوی دیگر اسماعیل الثوابته» مدیر دفتر رسانه‌ای دولت حماس در غزه گفت که ارتش اشغالگر طی یورش گسترده به بیمارستان الشفاء دست به یک جنایت تمام‌عیار زده و بیش از ۱۰۰ نفر را به شهادت رسانده است.

او گفت که نظامیان صهیونیستی برخی از کادر درمانی را داخل بیمارستان اعدام کردند و مانع مداوای بیماران شدند که در پی آن ۴ نفر از بیماران به شهادت رسیدند.

الثوابته با «فاجعه‌آمیز» خواندن وضعیت بیمارستان الشفاء، گفت: ارتش اشغالگر اسرائیل کادر درمانی و پناهندگان داخل بیمارستان را تهدید کرده است که اگر حاضر به بازجویی و شکنجه نشوند، ساختمان بیمارستان را بر سرشان خراب خواهد کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین خواستار تخلیه محله «الرمال» که بیمارستان الشفاء در آن قرار دارد شده است.

کد خبر: 1225262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =