فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد

استاندار همدان گفت: پلیس استان همدان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی خوش درخشیده و عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در دیدار نوروزی سردار امیری فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان فرماندهی انتظامی استان با تبریک سال جدید از اقدامات خوب پلیس استان در راستای تامین نظم وامنیت مردم قدردانی کرد.

وی در ادامه گفت: دشمنان ما هیچ وقت دست از دشمنی بر نمی‌دارند چرا که این کشور ها این نظام مقدس را مانع رسیدن به اهداف شوم خود می دانند و از هر راهی که بتوانند مردم را خسته کنند به ویژه به وسیله جنگ ترکیبی بهره می‌گیرند که به این کشور عزیز ضربه بزنند.

استاندار همدان افزود: همواره مردم آگاه و هوشیار ما نشان دادند که فریب دشمنان را نخواهند خورد و با حضور موثر خود در انتخابات و مراسمات مختلف تمام قد از آرمان های مقدس این کشور عزیز دفاع کرده‌اند.

قاسمی فرزاد گفت: در مقابل با دشمنان نباید همیشه پدافندی عمل کنیم و به ویژه در مسائل اجتماعی ما باید چند قدم جلوتر حرکت کنیم و با اقدامات اجتماعی خصوصا در فضای مجازی اجازه عرض اندام به آن ها را ندهیم.

استاندار استان همدان عنوان داشت: امروز ماموران پلیس افتخار می کنند که تکیه گاه مردم هستند و برای امنیت و آرامش مردم عزیز جان خود را نثار می کنند تا مردم عزیز در آرامش و آسایش باشند و احساس نا امنی نکنند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به برنامه ریزی خوب پلیس برای ایام نوروز بیان داشت: خوشبختانه اقدامات خوبی در ایام نوروز برای تامین امنیت شهروندان و مسافران صورت گرفته که این نشان از حضور فعال و شبانه روزی پلیس دارد، ادامه داد: اقدامات خوب و موثر پلیس موجب دستاوردهای مطلوبی در حوزه مقابله با جرایم شده است و در این ایام شاهد آرامش و امنیت خوبی در استان هستیم و پلیس مانند همیشه در عرصه های مختلف حضوری قوی و قدرتمند دارد.

در ابتدای این دیدار نیز سردار سلمان امیری در سخنانی با تبریک سال جدید اظهار داشت: از استاندار محترم و اعضای شورای تامین به دلیل کمکی که به امنیت استان دارند قدردانی می‌کنم.

فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد

وی گفت: این مردم، ملت همراهی هستند و شایسته خدمت می باشند و هم وطنان ما مستحق بهترین خدمات می‌باشند و پلیس هم سعی می‌کند به بهترین شکل به این عزیزان خدمت کند.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پلیس در سال گذشته و همچنین در ایام نوروز امسال، از حمایت های همیشگی استاندار و اعضای شورای تامین از پلیس قدردانی کرد.

خبرنگار: محمدحسین میرزائی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =