تردد نوروزی در جاده‌های همدان از ۱۰ میلیون سفر گذشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت ۱۰ میلیون و ۶۲۳ هزار تردد خودرو در جاده های استان از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: جاده های استان همدان در روزهای ۷،۸،۹ فروردین ۱۴۰۳ پرترددترین روزهای ترافیکی خود را سپری کرد که با ۹٫۷ درصدی تردد سنگین نسبت به مدت مشابه پارسال ۴ درصد افزایش را در پی داشته و پیش بینی می شود این روند افزایشی ترددها همچنان ادامه داشته باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: آمار تردد ورودی به استان در این مدت ۱ میلیون و ۶۵ هزار دستگاه و آمار تردد خروجی از استان ۹۸۷ هزار دستگاه خودرو بوده است.

آهکی خاطرنشان کرد: در روزهای سپری شده از طرح نوروزی، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه بیش از ۹۸ هزار مسافر از استان را به اقصی نقاط کشور جابه‌جا کرده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در پایان با اشاره به افزایش ترددها تاکید کرد: از تمامی کاربران جاده ای و مسافران نوروزی خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و پرهیز از تخلفات حادثه ساز، نوروزی همراه با سلامتی و ایمنی را برای خود و سایر استفاده کنندگان از راه به ارمغان بیاورند.

خبرنگار: محمدحسین میرزائی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =