جمهوری اسلامی یعنی مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی، یعنی مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند تاکید کرد: حل مشکلات کشور و تحقق آرزوها و آرمان‌های ملت، فقط در سایه اسلام، جمهوری اسلامی و ولایتمداری است.

به‌مناسبت دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران، جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت و تبریک این روز بزرگ به ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی، ۱۲ فروردین را یک دستاورد بزرگ تاریخی دانست.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۲ فروردین به عنوان روز آغاز "حاکمیت الله" و از بزرگ‌ترین اعیاد ملی و مذهبی ما روزی است که ملت فهیم ایران یکپارچه رأی بر تحقق و اجرای احکام اسلامی دادند و با انتخاب حکومت "حق" آخرین میخ را بر تابوت طاغوت زدند.

اسلامیت و جمهوریت در این روز پیوندی مستحکم یافت که تا تحقق تمدن نوین اسلامی پابرجاست و همچون خاری در چشم دشمنان باقی خواهد ماند.

هدف ملت مسلمان ایران از حمایت و همراهی با نهضت امام خمینی، نفی طاغوت و رسیدن به حیات طیبه اسلامی از طریق احیاء و اجرای احکام دین بوده است و این عقیده همچنان در اندیشه و عمل ملت مؤمن ایران پا برجاست.

"جمهوری اسلامی" یعنی مردم، صاحبان اصلی این انقلاب هستند، در مردم‌سالاری دینی، عقلانیت و تفکر حاکم است و مردم به دور از هیجانات و موج آفرینی‌ها، تصمیم به انتخاب جمهوری اسلامی گرفته‌اند و این نظام اسلامی با چنین مضمون پرمغز و ریشه‌داری برپایه‌ اراده و رأی مردم ماندگار است.

بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی سعی داشتند با ایجاد فتنه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی، پیوند مردم و همراهی مؤمنانه آنان با نظام اسلامی را خدشه‌دار کنند.

ایران قوی با نصرت الهی و همراهی مردم، علیرغم چالش‌ها و مشکلات در مسیر پیش رویش، همچنان پر قدرت به سوی آرمان‌ها پیش می‌رود و لحظه‌ای توقف نداشته است.

امید است خدمتگزاران نظام اسلامی، نعمت خدمت به مردم عزیز را غنیمت بشمارند و با صداقت و خلوص برای رفع هرچه بیشتر مشکلات اقتصادی و فرهنگی این کشور گام بردارند.

حل مشکلات کشور و تحقق آرزوها و آرمان‌های ملت فقط در سایه اسلام، جمهوری اسلامی و ولایتمداری است.

تجربه‌ بیش از ۴۵ سال عمر انقلاب و همچنین وضعیت دنیای بین‌الملل و تحولات جهان نشان می‌دهد که ایران قوی و مستقل، فاتح قله‌های عزت و اقتدار خواهد بود.

بدون تردید روز دوازدهم فروردین سال ۱۳۵۸ از روزهای به یاد ماندنی و پرافتخار در تاریخ جمهوری اسلامی است که هیچ گاه از اذهان ملت ایران بلکه ملت‌های آزاده جهان پاک نخواهد شد.

حرکت عظیم و سرنوشت‌ساز ملت ایران و حضور گسترده، انقلابی، آگاهانه و پرمعنا در راهپیمایی‌های سراسری، عظیم و مردمی به ویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سال ۱۴۰۲ توانست دشمن را در طراحی استراتژی‌های شکست‌ خورده خود علیه ایران به فضاحت بکشاند و فصل نوین و بستر تازه‌ای از افتخار و تجارب برجسته و مفید را در سال جهش تولید با مشارکت مردمی رقم بزند.

شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان مازندران در این سال که از سوی رهبر معظم انقلاب سال "جهش تولید با مشارکت مردمی" نامگذاری شده است ضمن تجدید بیعت با امام راحل عظیم‌الشان (قدس سره) و مقام رفیع ولایت، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مقام شهیدان عزیز این ملت را که در تحقق جمهوری اسلامی ایران، "ابتغاءَ مَرضاتِ اللَّهِ" جان خود را تقدیم کردند، پاس داشته و اعلام می‌دارد در روزگاری که تمام ابرقدرت‌های جهان تلاش داشتند نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با تدبیری حکیمانه و تاریخی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این اقدام، معادلات شوم دنیای استکبار را به هم ریختند و همچنین با اشاره به وصیت حضرت امیرالمؤمنین که برای همه شیعیان در طول همه عصرها و زمانهاست، مبنی بر اینکه ( امروز آفت بزرگ بشریت، بی‌تفاوتی‌ است )

بر همه ما واجب است وصیت این امام همام رو یکبار دیگر بخوانیم؛ فلذا تک تک ما نسبت به اتفاقات غزه و جهان اسلام مسئولیم و از همه مردم شریف مازندران دعوت می‌کنیم که هر چه باشکوه‌تر از قبل در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند.

در پایان از درگاه خداوند متعال عزت، عظمت و سعادت ملت ایران را مسألت داریم و امیدواریم همچنان پرچمدار نصرت دین الهی باشیم و دل‌هایمان آماده برگرفتن نور حضرت حجت (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) و فیض دائم او باشد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای خبر/

کد خبر: 1225606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =