مظلومیت ملت فلسطین را باید فریاد بزنیم

نوه شهید محراب آیت‌الله صدوقی گفت: باید با شرکت در راهپیمایی روز قدس در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان مظلومیت ملت فلسطین را فریاد بزنیم.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز و به نقل از یزد رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد صدوقی با اشاره به ویژگی‌های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: خداوند متعال در این ماه از بندگان خود خواسته است که توانایی همدلی کردن با سایر افراد همچون مظلومان و فقرا را در خود بالا ببرند.

وی افزود: ما باید در این ماه یاد بگیریم که خود را بدون هیچ مرزی جای دیگران بگذاریم و امروز ملت فلسطین و مردم غزه یکی از مظلوم‌ترین ملت‌هاست که این روزها را به سختی سپری می‌کنند.

نوه شهید محراب آیت‌الله صدوقی با اشاره به روز قدس عنوان کرد: سالیان سال است که با ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نام‌گذاری شده است.

وی افزود: این نامگذاری در راستای حمایت و دفاع از مظلوم به عنوان یکی از اصلی‌ترین مبانی انقلاب اسلامی انجام شد و امیدواریم در سال جاری همچون گذشته تمام ملت ایران به ویژه مردم ولایت‌مدار دارالعباده یزد به وظیفه انسانی خود با حضور در راهپیمایی روز قدس، عمل کنند.

صدوقی بیان کرد: این حضور حداقل کاری است که می‌توان برای دفاع و حمایت ملت مظلوم فلسطین و رساندن صدای مظلومیت آن‌ها به گوش جهانیان انجام داد.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی که در ماه‌های منتهی به ماه مبارک رمضان علیه ملت فلسطین انجام داد، گفت: این جنایات قلب هر انسان خردمند و عاقلی را به درد می‌آورد و حس انسان دوستی را در میان دل‌های مردم و به ویژه مسلمانان جهان شعله‌ور می‌کند و مسلماً با توجه به این جنایات راهپیمایی روز قدس سال جاری از اهمیت ویژه‌ای نسبت به سال‌های قبل برخوردار است بنابراین مردم باید با حضور پررنگ خود حس انزجار خود را نسبت به این جنایات انجام شده علیه ملت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی فریاد بزنند.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

کد خبر: 1225643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =