بیش از ۶ میلیون تردد وسیله نقلیه در شبکه راه‌های خراسان‌شمالی ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی از ثبت بیش از ۶ میلیون تردد وسیله نقلیه در شبکه راه‌های خراسان‌شمالی خبر داد.

محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین‌ امسال، بیش از ۶ میلیون و ۹۸۲ هزار تردد وسیله نقلیه در شبکه راه‌های خراسان‌شمالی ثبت شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی تردد ورودی به استان را ۶۵۳ هزار و ۹۹۰ خودرو دانست که حاکی از کاهش ۸ درصدی نسبت به سال قبل است و افزود: در این بازه زمانی ۶۲۹ هزار و ۴۷۷ وسیله نقلیه از استان خارج شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش یافته است.

مشتری با بیان اینکه در این بازه زمانی بیش از یک میلیون و ۲۸۳ هزار تردد بین استانی ثبت شده است، بیان کرد: شیروان به بجنورد با ۴۴۵ هزار و ۶۷۴ تردد به عنوان پرترددترین محور و گراتی به صفی آباد با ۱۱ هزار و ۳۵۱ تردد به عنوان کم ترددترین محور ثبت شد.

وی ادامه داد: متوسط تردد بین استانی روزانه از ابتدای طرح تا روز ۱۳ فروردین‌ ۶۷ هزار و ۵۵۱ وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: ۳۹ هزار و ۹۵۸ تخلف سرعت در محورهای مواصلاتی خراسان‌شمالی توسط دوربین‌های ثبت تخلف ثبت شده که بیشترین تخلف سرعت مربوط به محور چمن بید به جنگل گلستان است.

خبرنگار: متین لنگری

انتهای خبر /

کد خبر: 1225987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =