قیمت روز گوشت و مرغ پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

بازار گوشت و دام ایران امروز شاهد افزایش قیمت در مقایسه با روز گذشته است، همچنین قیمت دام زنده بالا رفت و به کیلویی ۳۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بازار گوشت و دام تهران امروز پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳، شاهد روند صعودی قیمت مرغ زنده و همچنین دام کشتار نسبت به روز گذشته است.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت قیمت گوشت قرمز در سال جدید

قیمت امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار ثبات را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۸۱,۰۰۰ تومان خرید و فروش شد.

رئیس شورای تامین‌کنندگان دام کشور گفت: انتظار داریم در نیمه اول سال جاری به دلیل افزایش تولید دام زنده و عرضه زیاد آن قیمت دام زنده منطقی شود.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد رشد قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۶,۵۰۰ تومان معامله شد تا افت ۳۶ تومانی را تجربه کرده باشد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با افزایش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۲۵ هزار تومان خرید و فروش شد که ۱۲۵ هزار تومان رشد داشته است.

همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار روند صعودی را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد و در مقایسه با روز پیش ۴۰ تومان گران شده است.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۱۰۱ هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم طبق روال روزهای اخیر در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، ۳۲۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

کد خبر: 1226008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =