امروز، قدس و فلسطین مسئله اول دنیا است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: مهم‌ترین هنر روز قدس این بود که اجازه نداد دشمنان با تبلیغات جهنمی خود مسئله قدس را به برهه فراموشی ببرند؛ و امروز مسئله قدس و فلسطین، به مسئله اول دنیا تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، حجت الاسلام غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در آخرین نماز جمعه ماه رمضان امسال در کرمانشاه با بیان اینکه امام خمینی(ره) روز جهانی قدس را به عنوان یک راهبرد ماندگار در مقابل راهبرد غربی ها قرارداد، افزود: امام راحل(ره) این روز قدس را به‌عنوان یک راهبرد ماندگار در مقابل راهبرد غربی‌ها تأسیس و هدف‌گذاری کردند که روز قدس منجر به نابودی قطعی رژیم صهیونیستی و از بین رفتن این غده سرطانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: تلاش دشمن بر این بود که قدس در جهان به فراموشی سپرده شود ولی مهمترین هنر روز قدس این بود که اجازه نداد دشمنان با تبلیغات جهنمی خود مسئله قدس را به فراموشی بسپارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: در سایه این تدبیر هوشمندانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امروز مساله فلسطین و قدس به مساله اول دنیا حتی در قلب اروپا و آمریکا تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی که روزی مدعی اشغال نیل تا فرات بود امروز به هر جنایتی دست می‌زند که فقط موجودیت حقیر خودش را بتواند حفظ کند اما با شکست نیز روبرو می‌شود، افزود: به‌فضل الهی با پیروزی ملت فلسطین در آینده نه چندان دور، همه مسلمانان به امامت امام‌مسلمین، در مسجدالاقصی به عنوان قبله اول مسلمانان اقامه نماز خواهند کرد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه با تشکر و قدردانی از حضور پرشور و باعظمت مردم روزه‌دار استان در راهپیمایی روز قدس، گفت: این حضور به معنای موضع رسمی و اعلام انزجام و تنفر مردم از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به‌عنوان دشمن‌ترین دشمنان خدا و ظالم‌ترین و جنایتکارترین موجود جهان در زمان کنونی است که تاریخ نظیر آن را کم به‌یاد دارد و امروز با این حضور بر عبادات شما در این ماه مبارک و جهاد فی سبیل الله مهر تایید خورده شد.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان با یادآوری روز ملی فناوری هسته‌ای، اظهار کرد: فناوری هسته‌ای مسئله مهم و مورد نیاز بشر امروز در عرصه‌های مختلف زندگی است اما دشمن قصد داشت با توطئه های مختلف، ملت ما را از این نعمت خدادادی که به دست دانشمندان بومی ما ایجاد شده بود محروم سازد.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1226055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =