کریم بنزما: الاتحاد شبیه به رئال‌مادرید نیست!

کریم بنزما از دلیل افت خودش در الاتحاد و شایعات در مورد آینده‌اش حرف زد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بنزما پس از یک دوره تاریخی با رئال مادرید که ۱۴ سال به طول انجامید، به الاتحاد پیوست. او در دوره حضورش در رئال موفق شد علاوه بر کسب عناوین قهرمانی، به یکی از موفق‌ترین مهاجمان قاره اروپا تبدیل شود و توپ طلا را در سال ۲۰۲۲ به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید:

کریم بنزما در الاتحاد به پایان خط رسید؟

با این حال سطح بنزما پس از حضور در تیم الاتحاد در مقاطعی چه از نظر گلزنی و چه از نظر فنی به شدت افت کرد. به نظر می‌رسد بنزما از روشی که الاتحاد در این فصل به آن متکی است، رنج‌ می‌برد و دلیل آن هم نبود عناصری است که به خوبی به سیستم هجومی این تیم کمک کنند. او که یک مدت از اتحاد کنار گذاشته شده بود، در بازگشت نتوانسته در حد انتظارات کار کند.

وقتی از کریم در مورد دلیل افتش در الاتحاد سوال شد، او پاسخ داد: «چون نه سطح بازی مثل لالیگاست و نه بازیکنان در سطح بازیکنان رئال هستند. من در زمین به کمک نیاز دارم و نمی‌توانم به تنهایی کاری انجام دهم. بازیکنان دیگر باید به من کمک کنند، اینجا فقط خودم هستم، ضمن اینکه من فصل اولم را در عربستان سپری می‌کنم و امیدوارم به خوبی بتوانم آن را تمام کنم.»

از کریم در مورد آینده‌اش نیز سوال شد و او گفت: «خواهیم دید. من در زمان حال زندگی می‌کنم و برای من همین مهم است. ببینیم در آینده چه خواهد شد. در مورد من هر روز خبر و شایعه جدید منتشر می‌شود. خواهیم دید.»

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1226143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =