ترس و نگرانی رژیم صهیونیستی از افزایش احتمال حمله ایران

همزمان با افزایش احتمال حمله ایران به اهداف متعلق به رژیم صهیونیستی در پی شهادت فرماندهان و اعضای سپاه، موجی از ترس و نگرانی جامعه و دولت صهیونیستی را فرا گرفته است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، با افزایش احتمال حمله ایران به اهداف متعلق به رژیم صهیونیستی در پی شهادت فرماندهان و اعضای سپاه که در حمله جنگنده‌های این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند، موجی از ترس و نگرانی جامعه و دولت صهیونیستی را فرا گرفته است.

بیشتر بخوانید:

عملیات ضد صهیونیستی در شمال کرانه باختری

اخبار کسب شده حاکیست که دولت اسرائیل برای ناموفق نشان دادن حمله احتمالی ایران علیه تاسیسات نظامی و امنیتی این رژیم و القای هدف قرار گرفتن مناطق مسکونی و غیرنظامی به جای آن، در حال تولید صحنه‌های مصنوعی در اطراف خیابان آیالون تل آویو (جاده اصلی و پرتردد این شهر) است تا بگوید موشک‌ها یا پهپادهای ایران، مناطق مسکونی در این شهر را هدف قرار داده و تلفات انسانی به بار آورده‌اند.

اعلام حتمی بودن انتقام از سوی ایران و عدم برآورد درست مقامات صهیونیست از نحوه اجرای این انتقام موجب شده تا آنها تصمیمات مختلف دیگری نیز برای سناریوهای متعدد احتمالی بگیرند.

پیش از این، دولت اسرائیل بسیاری از سفارتخانه‌های خود را در سراسر جهان از ترس اینکه این سفارتخانه‌ها هدف حمله ایران باشند تعطیل کرده است.

همچنین در روزهای گذشته پناهگاه‌های مختلف در سرزمین‌های اشغالی برای حضور ساکنان اشغالگر آن در صورت حمله ایران راه اندازی شده و طبق گزارش‌ها، مردم برای تامین مایحتاج زندگی خود به فروشگاه‌ها حمله‌ور شدند.

عصر دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی، ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار دادند که بر اثر این حمله، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعلی صالحی روزبهانی به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =