قیمت آپارتمان در منطقه ۱۰ تهران سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳

قیمت آپارتمان با تمام امکانات در منطقه ۱۰ تهران، حداقل ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یک واسطه‌گر ملکی، در منطقه ۱۰ تهران گفت: متقاضی خرید افزایش یافته و برای خرید یک واحد در این منطقه دست‌کم به بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیاز است که البته با این مبلغ باید از برخی امکانات صرف نظر کرد.

بیشتر بخوانید:

ساخت ۱۵ هزار مسکن ویژه فرهنگیان

داده‌های بانک مرکزی از تحولات بازار معاملات مسکن منطقه ۱۰ پایتخت در اسفندماه نشان می‌دهد که ۵۷۳ فقره معامله در ماه پایانی سال گذشته (۱۴۰۲) به ثبت رسیده و پس از مناطق ۲ و ۵ تهران، بیشترین معامله را در مناطق ۲۲ گانه به خود اختصاص داده است.

بنا به این گزارش، در این مدت زمان، متوسط قیمت هر متر مسکن در این منطقه، ۵۹ میلیون تومان بوده است.

به گفته یک واسطه‌گر ملکی، در منطقه ۱۰ تهران، هم‌اکنون نیز متقاضی خرید افزایش یافته و برای خرید یک واحد در این منطقه دست‌کم به بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیاز است که البته با این مبلغ باید از برخی امکانات صرف نظر کرد.

به گفته وی، برای خرید آپارتمانی با تمام امکانات در این منطقه، به حداقل ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تا ۴ میلیارد تومان نیاز است.

برای مثال در جیحون، آپارتمانی با ۴۰ مترمربع زیربنا و ۱۹ سال ساخت و بدون امکانات، ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در محله نواب، برای آپارتمانی ۱۱۵ متری و ۱۹ سال ساخت و دارای ۲ خواب، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در محله زنجان، برای واحدی ۱۰۰ متری و نوساز و دارای امکانات، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن در مناطق مختلف منطقه ۱۰ تهران را مشاهده کنید:

منبع: اکوایران

انتهای پیام/

کد خبر: 1226577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =