تیم سپاهان در لبه پرتگاه

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با شکست غیرمنتظره مقابل صنعت نفت آبادان از کورس قهرمانی دور شد و حالا سرمربی پرتغالی این تیم در لبه پرتگاه قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در آبادان میهمان صنعت نفت بود و با نتیجه غیرمنتظره ۲ بر یک مغلوب شد. درحالی که هواداران سپاهان به امتیازات بازی‌های عقب افتاده این تیم برای رسیدن به کورس قهرمانی دلخوش بودند، اما طلایی‌پوشان نتوانستند این امتیازات را بدست بیاورند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از جدی‌ترین گزینه مدیر عاملی برای تیم سپاهان

سپاهان در حال حاضر با یک بازی کمتر از رقبا ۳۸ امتیاز دارد و در رتبه چهارم قرار گرفته است. طلایی‌پوشان با استقلال صدرشین ۹ امتیاز اختلاف دارند و به نظر می‌رسد با این شرایط جبران این اختلاف امتیاز سخت باشد چرا که تیم‌های پرسپولیس و تراکتور نیز روند خوبی دارند و پشت سر استقلال قرار گرفته‌اند.

بدون شک ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان باید پاسخگو این وضعیت سپاهان باشد، چرا که از ابتدا فصل باشگاه سپاهان تمامی بازیکنان مدنظر این سرمربی را جذب کرده و یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های لیگ برتر را در اختیار دارد، اما این سرمربی پرتغالی تا به اینجا کار نتوانسته عملکرد خوبی را داشته باشد.

سپاهان دیروز مقابل تیمی قرار گرفت که ۳۵۱ روز نتوانسته بود در آبادان به برتری دست پیدا کند، اما موفق شد مقابل این تیم مدعی پس از ۱۲ بازی، اولین برد فصل خود در آبادان را جشن بگیرد.

به نظر می‌رسد دیدار هفته بیست‌وسوم سپاهان مقابل نساجی مازندران که جمعه ۲۴ فروردین در ورزشگاه نقش جهان و دیدار معوقه این تیم مقابل ذوب‌آهن که چهارشنبه ۲۹ فروردین در اصفهان برگزار می‌شود، آخرین فرصت سرمربی پرتغالی باشد که بتواند سپاهان را از بحران خارج کند و با کسب نتایج مناسب به کورس قهرمانی برگردد. در غیر این صورت به احتمال زیاد مورایس قبل از پایان لیگ برتر باید اصفهان و ایران را ترک کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1226619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =