بازار نجومی میوه‌های نوبرانه به تعادل می‌رسد

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: هم‌اکنون قیمت میوه‌های نوبرانه تابع عرضه و تقاضاست و همواره با عرضه انبوه، بازار به تعادل می‌رسد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، اسداله کارگر، رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: قیمت میوه های نوبرانه تابع عرضه و تقاضاست و همواره با عرضه انبوه، بازار به تعادل می رسد.

بیشتر بخوانید:

کدام میوه‌ها قند زیادتری دارند؟

او قیمت کنونی هرکیلو چغاله بادام را ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۸۰۰ هزارتومان، توت فرنگی برمبنای کیفیت ۱۲۰ تا ۱۷۰ هزارتومان، ملون ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان و هندوانه ۷ تا ۲۰ هزارتومان است.

کارگر ادامه داد: هم اکنون هرکیلو خیار اصفهان با نرخ ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان، خیار گلخانه ۱۵ تا ۲۷ هزارتومان، سیب زرد لبنانی ۲۰ تا ۶۰ هزارتومان، سیب قرمز لبنانی ۱۵ تا ۵۰ هزارتومان، پرتقال رسمی شمال ۱۰ تا ۲۵ هزارتومان، پرتقال تامسون شمال ۱۵ تا ۳۰ هزارتومان، پرتقال ناول جنوب ۲۵ تا ۶۵ هزارتومان، کیوی ۳۰ تا ۸۰ هزارتومان، موزاکوادور ۷۲ تا ۸۰ هزارتومان، موز فیلیپین ۶۵ تا ۷۵ هزارتومان و موز هندی ۵۸ تا ۶۵ هزارتومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها عرضه می شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: طبق سنوات گذشته با گرمای هوا، عرضه میوه های نوبرانه افزایش می یابد که همواره توزیع انبوه منجر به تعادل بازار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1227099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =