حمله ما به رژیم صهیونیستی فقط در حد یک تنبیه بود

سردار هدایت الله امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان: ما به دستور رهبری که فرموند: «باید متجاوز تنبیه شود» عمل کردیم و حمله ما به رژیم صهیونیستی فقط در حد یک تنبیه بود تا درس عبرتی باشد برای همگان.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، مردم غیور استان هرمزگان بار دیگر برای حمایت از جمهوری اسلامی ایران و عملیات «وعده صادق» زیر پرچم سه رنگ ایران در پارک غدیر شهرستان بندرعباس گرد هم آمدند و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند و بار دیگر نفرت و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب نشان دادند.

سردار هدایت الله امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان،ضمن عرض تشکر از مردم غیور ایران گفت: دعاهای مردم ایران در حق نیرو های مسلح باعث امید و انرژی دو چندان نیروهای هوا فضا شد و ما به دستور رهبری که فرموند: «باید متجاوز تنبیه شود» عمل کردیم و حمله ما به رژیم صهیونیستی فقط در حد یک تنبیه بود تا درس عبرتی برای همگان باشد.

وی افزود: نیروهای مسلح دوره‌های قبل مانند شهید گران قدر تهرانی مقدم، بسیار تلاش و مجاهدت کردند تا امروز این قدرت عظیم موشکی جمهوری اسلامی ایران به تمام دنیا نشان داده شود.

امیری خاطر نشان کرد: عملیات «وعده صادق» تنها گوشه‌ی کوچکی از توان موشکی ایران بود که به همگان نشان دادیم.

وی در ادامه گفت: لازم به ذکر است که کشور ایران هیچگاه جنگ طلب نبوده است، ولی این بدان معنا نیست که در مقابل تجاوز دشمن سکوت کنیم و قطعا مطالبه‌ی برحق مردم ایران همیشه محقق خواهد شد.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1227164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =