عملیات"وعده صادق" یک حماسه بزرگ و غرورآفرین بود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه: حمله به رژیم جعلی صهیونیستی یک عملیات عظیم، غرور انگیز و بی‌نظیر بود و ابعاد مختلف این نمایش اقتدار آفرین باید برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه رازی که روز یکشنبه در حمایت از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی برگزار شد؛ عنوان کرد: دلاورمردانی که شب گذشته این حماسه بزرگ و غرورآفرین را آفریدند از جنس همین مردم کوچه و بازار و فرزند همین ملت هستند.

وی افزود: عزیزانی که در داخل همین کشور رشد کرده‌اند و علم آموخته اند و امروز با تکیه بر همین علم، سلاح‌های بسیار پیشرفته‌ای برای اقتدار بیشتر ایران اسلامی ساخته‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: این ابزارهای اقتدار همراه با تقوا و ایمان الهی ساخته شده‌اند و هیچگاه بیمارستان‌ها، کودکان یا زنان را مورد حمله قرار نمی‌دهد بلکه تنها پایگاه‌های مهم و استراتژیک دشمن را نابود می‌کند یعنی همان جایی که هواپیماهای اسرائیلی برخاستند و ساختمان کنسولگری ما را بمباران کردند.

وی تاکید کرد: قدرت جمهوری اسلامی متکی بر توان جوانان برومند کشور و این وعده الهی مبتنی بر پیروزی مومنین، است و با همین ایمان و اراده به جنگ یک رژیم جعلی و فاقد اصالت تاریخی رفته است.

شعبانی تصریح کرد: در عملیات شب گذشته آمریکا و انگلیس با تمام توان از این رژیم جعلی دفاع کردند و در چنین شرایطی موشک‌ها و پهپادهای ما دو پایگاه مهم نظامی اسرائیل در نقطه‌ای دور از دسترس مستقیم جبهه مقاومت را منهدم کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: کشوری که اقتدار نداشته باشد، اقتصاد قوی و امنیت پایدار و قدرت چانه زنی‌های دیپلماتیک را هم نخواهد داشت و امروز ما در دنیا سربلند هستیم و هر ایرانی به خود افتخار می‌کند.

وی گفت: به اذعان شبکه‌های معروف معاند، معادلات منطقه را باید به قبل و بعد از حمله ایران به رژیم جعلی اسرائیل تقسیم کرد و امروز ابرقدرتی مانند آمریکا با پادرمیانی به دنبال حفظ جان سربازان خود است.

شعبانی تاکید کرد: ایران امروز مقتدرترین ایران در طول تاریخ حداقل ۱۵۰ سال اخیر است و ما بی شک قدرت اول منطقه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز فرزندان رشید ایران اسلامی در حوزه نظامی حماسه آفریدند و اکنون نوبت مسئولین اقتصادی و سیاسی است با خدمات خود در حوزه‌های مختلف کام مردم را شیرین‌تر کنند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1227170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =