ضرورت تبیین ابعاد پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی توسط جامعه نخبگانی

رئیس دانشکدگان هنر و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی تبیین ابعاد پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی توسط جامعه نخبگانی را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سالن 9 دی سازمان مرکزی برگزار شد.

در این نشست اکبر نصراللهی رئیس دانشکدگان هنر و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی، توکل حبیب زاده رئیس مرکز امور حقوقی بین المللی نهاد ریاست جمهوری و سید نصرالله ابراهیمی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران به ارائه مطالب و توضیحاتی درخصوص علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی پرداختند.

نصراللهی در این نشست با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جنگ طلب نیست، بلکه تهدیدها را تبدیل به فرصت می کند، گفت: نظامیان کشور کار خود را به خوبی انجام دادند، اکنون باید رسانه‌ها، مسئولان، نخبگان و دانشگاهیان به تبیین اقدام جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی بپردازند و اجازه ندهند روایت های مخدوش، جعلی و نادرست افکار عمومی و مردم را تحت تأثیر قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، عملیات مهم و بی سابقه ای بوده است، اظهار کرد: وظیفه نخبگان، مسئولان و دانشگاهیان تبیین درست و شفاف ابعاد مختلف و جزئیات این عملیات است تا جبهه مقاومت و افراد آزادیخواه امیدوارتر از گذشته به تلاش خود ادامه دهند.

نصراللهی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ، بی ثباتی و خشونت نیست. ایران با این پاسخ تلافی جویانه به دنبال ثبات و آرامش در جغرافیای خود و منطقه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =