ریاست هیئت والیبال چهارمحال و بختیاری به یک بانو سپرده شد

در بین اعضای کاندیدا در مجمع انتخاباتی، منیژه شقفت دهکردی با کسب 12 رأی از مجموع 22 رأی، به عنوان رئیس هیئت والیبال استان چهارمحال و بختیاری، انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان چهارمحال و بختیاری با حضور سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال ایران، فربیا محمدیان، نایب رئیس فدارسیون والیبال ایران، علیرضا باقری، نماینده دفتر مشترک وزارت ورزش و جوانان، سرپرست تیم گیتی پسند اصفهان و محمود سلیمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در بین اعضای کاندیدا، منیژه شفقت دهکردی با کسب 12 رأی از مجموع 22 رأی، به عنوان رئیس هیئت والیبال استان چهارمحال و بختیاری، انتخاب شد.

منیژه شفقت دهکردی، از کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، سوابقی همچون مدرس فدراسیون والیبال ایران، دارنده کارت مربی‌گری بین‌المللی سطح 2، بازی در تیم ملی والیبال ایران، تیم ملی والیبال کارگران ایران، بازی در سوپرلیگ فولاد سپاهان و ذوب آهن اصفهان، نایب رئیس هیئت والیبال استان چهارمحال و بختیاری، کاپیتان و مربی لیگ‌های دسته ۳ و ۲ و ۱ استان چهارمحال و بختیاری و بیش از 20 سال سابقه مربیگری در حوزه تخصصی والیبال را داراست.

وی همچنین مقام‌هایی از جمله، سوم جهانی والیبال کارگری سال ۹۵ ایتالیا، کامل‌ترین بازیکن سوپرلیگ سال ۸۵، بهترین مدافع مسابقات کشوری سال۸۴ و مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی در سوپرلیگ‌های فولاد سپاهان و ذوب آهن اصفهان را در پرونده افتخارات خویش، ثبت کرده است.

گفتنی‌است، در ادامه مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان چهارمحال و بختیاری، محمود مقدم به عنوان خزانه‌دار، هاشم جعفری به عنوان کارشناس خبره، سوسن تمدن و مهران درخشنده به عنوان اعضای هیئت رئیسه و اردشیر جان‌نثار به عنوان بازرس قانونی، با کسب حد نصاب آرا، انتخاب شدند.

لازم به ذکر است که پیش از این، کمال اکبریان چالشتری، ریاست هیئت والیبال چهارمحال و بختیاری را بر عهده داشت که پس از استعفای وی، سوسن تمدن، سرپرستی این هیئت را بر عهده گرفت.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =