برگزاری آیین اختتامیه هفته هلال احمر با حضور پیرحسین کولیوند در ارومیه

رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران:ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر نوسازی شده وتا شش ماهه اول سال جاری  ۱۵۰۰ دستگاه خودروی نجات جدید و بروز به تجهیزات جمعیت هلال احمر اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، در آیین اختتامیه هفته هلال احمر، در تالار وحدت ارومیه حاضر شد.
کولیوند در ادامه اظهار داشت: تعداد داوطلبین جمعیت هلال احمر کشور از ۴۶۰ هزار نفر، امروز به بیش از ۳ میلیون نفر رسیده است که اتفاق بسیار بزرگی است.
این مقام مسئول همچنین اذعان کرد: ۹۰۰ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات ترخیص شده است و بزودی سهمیه استانها توزیع می‌شود.
کولیوند در مورد نوسازی ناوگان امدادی اظهار کرد: تا شش ماهه اول سال جاری ۱۵۰۰ دستگاه خودروی نجات جدید و بروز به تجهیزات جمعیت هلال احمر اضافه خواهد شد.
کولیوند با تاکید بر آموزش همگانی گفت: آموزش‌های تخصصی و مهارت افزایی در جمعیت هلال احمر کشور ادامه دارد.
ایشان منابع انسانی را از اصلی‌ترین سرمایه های جمعیت هلال احمر دانست و گفت: با هدف حفظ کرامت نیروی انسانی این مجموعه، بیمه و افزایش حقوق داوطلبین را در دستور کار قرار دادیم و ۲۰ هزار امدادگر بیمه شدند.
وی همچنین تولید دارو و اعضای مصنوعی هوشمند و فعالیت ۲۰۰ مرکز توانبخشی و وجود مراکز آموزشی را از افتخارات جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد و گفت: با حمایت رئیس جمهور، دانشگاه بین المللی نسل سوم هلال احمر راه اندازی می‌شود.
ایشان در پایان با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در اربعین حسینی گفت: در اربعین سال گذشته، امدادگران و داوطلبین جمعیت هلال احمر کشور در ۳۲ ایستگاه سلامت و ۴ بیمارستان فعال بوده و امدادرسانی به زائرین حسینی را انجام می‌دادند.

خبرنگار:ثنا عسگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1230705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =