باید کمک کرد تا منطقه آزاد اروند به ریل اصلی خود بازگردد

منتخب مردم آبادان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:در سازمان منطقه آزاد اروند، چالش‌هایی وجود دارد و خارج از ریل اصلی است، باید کمک کنیم به ریل اصلی خود باز گردد.

جواد سعدون زاده منتخب مردم آبادان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز گفت: در دریافت نظرات مردم عزیز آبادان به شکل میدانی، سال‌ها است که با بدنه بزرگ شهرستان آبادان در ارتباط هستم؛ بزرگ‌ترین موضوعی که بر روی آن تاکید می‌کردند و به اعتقاد اینجانب جزو اولویت‌های اجتناب ناپذیر است، موضوع کار و اشتغال فرزندان و خانواده آنها است که نه تنها به عنوان یک نظر معمولی بلکه به عنوان روشن کردن یک چراغ قرمز خیلی جدی در زندگی مردم، آنها را آزار می‌دهد.

وی افزود: در زمینه صنعت نفت آبادان و در خصوص امر تجارت فکر می‌کنم هر سه منتخب شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی مصمم و پیگیر هستند که در اولین روزهای خدمت در مجلس دوازدهم بتوانیم در ابعاد مختلف و به شکل همزمان این بخش‌ها را فعال کنیم.

منتخب مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به مردم شهرستان آبادان این نوید را خواهم داد که در آینده نزدیک همه توان را برای اشتغال فرزندان آنها به کار خواهیم بست.

سعدون زاده با اشاره به سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: در سازمان منطقه آزاد اروند، چالش‌هایی وجود دارد و خارج از ریل اصلی است، باید کمک کنیم به ریل اصلی خود باز گردد.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه صنعت، تجارت، ترانزیت و کالای همراه مسافر و همچنین صنعت گردشگری ضمن تکیه بر منابعی که می‌تواند جذب کند یا به عنوان داشته‌ها در اختیار دارد، زیرساخت‌ها را تکمیل کند و چنانچه زیرساخت‌هایی در خصوص این چهار مسئولیت اصلی ایجاد نکرده،، باید فرصت را مغتنم بشمارد و از این فرصت‌های سوخته، فرصت‌های مثبت و راهگشا ایجاد کند تا بتوانیم افکار عمومی را قانع کنیم،در این صورت، این معضل کاهش پیدا می‌کند و فرزندان آنها می‌توانند به آینده امیدوار باشند.

خبرنگار: مهدی محمودی
انتهای خبر/

کد خبر: 1231587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =