همایش پیاده‌ روی خواهران بسیجی در یاسوج

اولین همایش پیاده روی گردان خواهران بسیجی در شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، زینب زاهدی اصل مسئول برگزاری این همایش در جمع خواهران بسیجی گفت: آزادسازی خرمشهر(سوم خرداد ۱۳۶۱) یکی از دستاوردهای عملیات بیت‌المقدس بود، ولی تنها دستاورد آن نبود. در این نبرد که یکی از مهم‌ترین و گسترده‌ترین عملیات‌ها در دوران جنگ تحمیلی است، حدود چهار هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع از خاک کشور که به اشغال صدامیان درآمده بود، آزاد شد.

وی افزود: در اهمیت فتح خرمشهر به فرموده امام خمینی اکتفا می‌کنیم که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد. فتح خرمشهر فتح ارزش‌ها بود نه سرزمین. حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می‌دهد عامل اصلی فتح خرمشهر و در ادامه اخراج اشغالگران بعثی از جای جای سرزمین مقدس کشورمان، ظهور تفکر انقلابی پس از حذف بنی‌صدر و تفکرات لیبرالی از صحنه نبرد با دشمن بعثی و به حاشیه رفتن الگوهای جنگ کلاسیک بود که نقطه عطفی را در ادامه دفاع مقدس رزمندگان اسلام سبب شد.

همچنین ایشان با اشاره به پیشرو بودن انتخابات ریاست جمهوری و گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی اجرای برنامه‌ها در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید زمینه سازی برای حضور پرشور، فعال و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای با هدف تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین پاسداشت خون شهدای دفاع مقدس و عملیات آزادسازی خرمشهر باشد.

خبرنگار: الهام هاشمی اصل

انتهای خبر/

کد خبر: 1231885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =