سرلشکر موسوی: ملت ایران در انتخابات بار دیگر در مقابل دشمنان خواهند ایستاد

فرمانده کل ارتش گفت: ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر نشان خواهد داد، در مقابل دشمنان خواهند ایستاد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت گفت: واقعا باید به این ملت بزرگ و این مردم قدرشناس که اینگونه از لحظه ای که خبر سقوط بالگرد رییس جمهور و هیات همراه ایشان را شنیدند و تمام احساسات و عواطف قلبی خودشان را به هر نحوی که توانستند برای ادای احترام به این عزیز ابراز کردند و دنیا مبهوت بزرگی این ملت است، تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

امیر دریادار سیاری: شهدا موجب سرافرازی و بالندگی جمهوری اسلامی ایران هستند

وی ادامه داد: با وجود همه توطئه‌های رسانه‌ای برای سوء استفاده از این ضایعه، دشمنان نظام و ملت تلاش کردند زخمی دیگر بر این ملت بزنند، اما حضور میلیونی ملت مسلمان در تشییع این پیکرها نشان داد ملت بزرگ ایران زنده و ایستاده است و با قدرت به پیش می رود.

امیر موسوی تاکید کرد: این ملت اولین بار نیست که از چنین حوادث و موانعی عبور می کند. ملت بزرگ ایران با نعمت وجود ولایت از این حادثه همچون حوادث گذشته انقلاب عبور خواهد کرد و یکبار دیگر خورشید درخشان انقلاب اسلامی در جهان پرتو نورانی خود را نمایان خواهد کرد. ملت ایران از دل آتش ها همیشه سربلند بیرون آمده است.

فرمانده ارتش اظهار کرد: در روزهایی که پیش رو داریم انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو خواهیم داشت. ملت ایران بار دیگر نشان خواهد داد در مقابل دشمنان خواهد ایستاد و این به برکت صبوری و ایستادگی خانواده شهدا و خون شهدایی است که جان خود را نثار این کشور کرده‌اند. امیدوارم خداوند به ملت ایران رو سفیدی و پیروزی‌های بیشتری عنایت بفرماید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1231901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =