وحیدی: حمایت از برنج و چای دغدغه جدی رئیس جمهور شهید بود

وزیر کشور گفت: برنج و چای هم از موضوعات مهم استان گیلان و دغدغه جدی رئیس جمهور شهید برای حل مسائل مربوطه و مورد تاکید وی بود که حمایت شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی پیش از ظهر امروز در ‌بدو ورود به استان گیلان در فرودگاه سردار جنگل رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی اظهار داشت: امروز برای شرکت در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهان گرانقدر وی در این استان حضور پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید:

وحیدی: خط‌ مشی شهید رئیسی ادامه خواهد داشت

وی با بیان اینکه ‌مردم همیشه سرافراز استان گیلان و رشت عزیز در عرصه‌های انقلاب حاضر و پیشرو بوده‌اند، افزود: این استان همواره مهد پاسداشت خون شهیدان و بزرگداشت آنها بوده و خاطرات گرانسنگی از شهدای گرامی گیلان در جبهه‌های مختلف اعم از دفاع مقدس تا جبهه مقاومت وجود دارد شهدایی که حضوری گسترده و معناداردر دفاع از انقلاب و نظام داشته‌اند.

وزیر کشور با بیان اینکه ‌در ایام شهادت رئیس جمهور شهیدمان و همراهان گرانقدرشان، مردم استان گیلان با حضور درخشان در صحنه‌های بزرگداشت یاد این شهداء را گرامی داشته‌اند و مثل همه ایران عزادارا این شهادت بزرگ هستند، عنوان کرد: این مراسم‌های عزاداری نشان از وفاداری مردم عزیز گیلان و رشت به ارزش ها و آرمان های الهی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهید رئیسی در سفرهای استانی به گیلان، ‌موضوعات متعددی را در برنامه داشتند که مهم‌ترین اولویت دولت در این سفرها ‌راه‌اندازی واحدهای راکد بود، اقتصاد دریامحور را به عنوان ‌سیاست ‌جدی و مهم دولت سیزدهم دانست و افزود: ‌موضوعات محیط زیستی در این استان از اهمیت‌ ویژه‌ای برخوردار است چرا که دغدغه مردم بوده و باید پیگیر آنها باشیم.

وزیر کشور با بیان اینکه شهید رئیسی نسبت به کشاورزان حساسیت ویژه‌ای داشت، تصریح کرد: برنج و چای هم از موضوعات مهم استان و دغدغه جدی رئیس جمهور شهید برای حل مسائل مربوطه و مورد تاکید وی بود که حمایت شود و ما امروز در تداوم رویکردهای شهید آیت الله رئیسی با قدرت آنها را پیگیری و دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1231919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =