تذکر جدی رئیس جمهور شهید به وزیر علوم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید در دانشگاه شهید بهشتی درباره ماجرای تذکر جدی شهید رئیسی به وی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدعلی زلفی‌گل در مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید در دانشگاه شهید بهشتی گفت: شهید رئیسی سید جلیل‌القدری که مرد خدا بود، به‌معنای واقعی حرف و عمل این مرد با هم یکی بود.

وی ادامه داد: انسانی که رفتارهای وی انصافاً خدایی بود، بارها در جلسات دولت من می‌دیدم که در مدیریت کردن و هدایت جلسه ، تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری ، چیزی جز منافع ملی و منافع مردم لحاظ نمی‌کرد.

وزیرعلوم ادامه داد: یک‌بار من برای یک تصمیم‌گیری در هیات دولت خدمت ایشان رسیدم و کنار گوششان گفتم، حاج‌آقا اگر حمایت کنید این تصمیم گرفته شود هم به نفع جناب‌عالی هست هم به نفع دولت.

وی ادامه داد: شهید رئیسی یک نگاهی به من کردند و گفتند دیگر از این حرف‌ها نزنی ها، گفتم حاج‌آقا چرا؟ فرمودند که ما هیچ موقع برای خودمان و دولت تصمیم نمی‌گیریم، منافع مردم و منافع ملی برای ما مهم است و منافع خودمان اصلاً برایم مهم نیست و درس بزرگی به ما دادند که وقتی شما مسئولیت اجرایی دارید جز منافع ملی و منافع مردم نبایستی به چیزهای دیگر توجه کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1231955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =