تداوم ثبات در بازار ارز

طبق مشاهدات میدانی از بازار غیر رسمی ارز، نرخ دلار و یورو در این بازار در حالت تعادل و ثبات قرار دارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ارز در بازار غیر رسمی امروز (ششم خرداد) در وضعیت ثبات با اندکی نوسان نسبت به روزهای گذشته معامله شد.

بیشتر بخوانید:

نرخ دلار ثابت ماند / قیمت روز ارزهای مبادله‌ای

بر اساس مشاهدات میدانی از بازار غیر رسمی ارز، دلار در محدوده قیمیتی خرید و فروش ۵۷ تا ۵۸ هزار تومان قرار دارد. به طوری که دلالان و فروشندگان غیر رسمی دلار را با نرخ ۵۷ هزار تومان خریداری و با نرخ ۵۸ هزار تومان می‌فروشند.

علاوه بر این، یورو در این بازار با قیمت ۶۲ هزار تومان از سوی دلالان خریداری و با مبلغ ۶۳ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد.

بر این اساس، تا لحظه تنظیم این گزارش (ساعت ۱۴) افراد حاضر در بازار بیشتر دلالان بودند و متقاضی زیادی در بازار غیر رسمی حضور نداشت.

نرخ ارز در مرکز مبادله چقدر است؟

گفتنی است؛ امروز ارز در بازار رسمی مرکز مبادله ارز و طلای ایران برای اسکناس دلار با مبلغ ۴۴ هزار و ۹۱۶ تومان، برای اسکناس یورو با مبلغ ۴۸ هزار ۷۴۰ تومان و برای اسکناس درهم با نرخ ۱۲ هزار و ۳۲۰ تومان به فروش رسید.

همچنین حواله دلار با مبلغ ۴۱ هزار و ۹۳۸ تومان، حواله یورو با مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۹ تومان و حواله درهم امارات با نرخ ۱۱ هزار و ۴۱۹ تومان عرضه شد.

در پایان باید اشاره داشت پس از وقوع حادثه تاسف بار هوایی در هفته گذشته که منجر به شهادت رئیس جمهور و همراهانش شد، بازار غیر رسمی ارز تا شب حادثه روند صعودی بالایی را طی کرد و حتی دلار به مرز ۶۲ هزار تومان رسید، اما از روز بعد نرخ دلار در این بازار با روند کاهشی به حالت تعادل و نرخ روزهای قبل خود بازگشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1231970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =