تهران- ایسکانیوز: در حالی که از مدت‌ها پیش خبر تمایل باشگاه پدیده مشهد برای جذب آندرانیک تیموریان هافبک ناراضی آبی‌ها شنیده می شد، طی روزهای گذشته این شایعه قوت بیشتری گرفت. در خبرهای جدید علاوه بر اینکه موضوع انتقال تیموریان به پدیده جدی‌تر شد، نام رضا عنایتی هم برای معاوضه با آندو به میان آمد.

عنایتی که بارها در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده بود، برای خداحافظی با فوتبال به حضور در استقلال علاقه‌مند است، با مطرح شدن این موضوع تمایل زیادی نشان داد هر چند مدعی شد، استقلالی‌ها برای حضورش در بین آبی‌پوشان هیچ مذاکره رسمی با او نداشته‌اند. او در گفت‌وگو با ایسکانیوز درباره شایعه مطرح شده گفت:« به شخصه از این بحث اطلاعی ندارم اما واقعیت این است که همیشه گفته ام استقلال خانه من است و هرگز خاطرات خوبم در این تیم را فراموش نمی کنم.ضمن اینکه علاقمندم فوتبالم را در استقلال تمام کنم.»

ازسوی دیگر شماره 14 استقلالی ها که چند باری به واسطه پرداخت نشدن مطالباتش به نشانه اعتراض در تمرینات استقلالی‌ها حاضر نشده، با حضور در تیم متمول پدیده مشهد، می‌تواند مشکلات مالی‌اش را برطرف کند!

با همه این‌ها بسیاری از نزدیکان آندو معتقدند، اعتراضات این بازیکن صرفا به دلیل عدم پرداخت مطالبات او نیست و دلیل اصلی مطرح شدن بحث جدایی او از استقلال به دلیل اشکالات پر تکرار اجرایی و به خصوص مسئله ممنوع‌الخروج شدن او به دلیل پرداخت نشدن مالیات او توسط باشگاه استقلال است.

با همه این‌ها هر چند برخی از نشریات ورزشی معاوضه تیموریان و عنایتی را شبیه معلادله‌ای توصیف کرده‌اند که در نتیجه آن، آندو به پولش و عنایتی به عشقش می‌رسد، اما به نظر می‌رسد، با چنین معادله‌ای استقلال درگیر یک معامله دو سر باخت می‌شود چرا که تیموریان به عنوان یکی از مهره‌های تاثیرگذار خط هافبک استقلال از این تیم جدا می‌شود و عنایتی که امسال عملکر چندان خوبی در پدیده نداشته به چهار مهاجم دیگر استقلال اضافه خواهد شد.

در هر حال معاوضه این دو بازیکن هر چند شاید اتفاق موفقیت آمیزی برای استقلالی ها به حساب نیاید اما جلب رضایت هافبک ناراضی و حفظ آندو به علاوه اضافه شدن عنایتی به خط حمله آبی‌ها، شاید شرایط استقلالی‌ها را در نیم فصل دوم بهتر کند.
کد خبر: 153253

وب گردی

وب گردی