تهران- ایسکانیوز: در مراسم اختتامیه معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از رئیس دانشگاه با اعطای یک هدیه ماندگار قدردانی شد و دکتر حمید میرزاده نیز این هدیه را به جمعی از خانواده شهدای اهواز اعطا کرد. در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین آرزوی خود را این گونه بیان کرد: آرزو دارم دانشگاه آزاد اسلامی پرچمدار علم و فناوری در جهان باشد. 

ae7cd582-4df7-4cf0-8ada-09e2375217e6

مجری مراسم اختتامیه همایش معاونین پژوهشی دانشگاه آزاد، هنگامی که میرزاده در حال دریافت هدیه خود بود، از وی خواست تا بزرگترین آرزوی خود را برای دانشگاه عنوان کند که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سالها قبل، من با حکم آیت الله هاشمی رفسنجانی مسئول بازسازی جنگ شدم و نخستین جلسه آن ستاد هم با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد زیرا ایشان در مقام ریاست جمهوری برای بازسازی آمده بودند. آن موقع در ابتدای کار وقتی دیدم هیج امکانی در مناطق جنگ زده نیست آرزوی بازسازی مناطق جنگی را داشتم که به لطف خدا این آرزو محقق شد.


وی ادامه داد: حال که می بینم صیادان در بهمن شیر ماهی می گیرند و چراغ خانه های خرمشهر نور گرفته و کوچه ها و خیابان ها روشن هستند، بسیار خوشحالم. اکنون نیز مشابه همان آرزو را برای دانشگاه آزاد اسلامی دارم بدین صورت که این دانشگاه پرچمداران علم و فناوری در جهان باشد.در پایان اختتامیه دوازدهمین گردهمایی معاونان پژوهشی دانشگاه آزاد با حضور رئیس دانشگاه و معاونان او از دست اندرکاران برگزاری این همایش قدردانی شد.


4b9829cc-1350-4480-88fe-3b1a943d9731

کد خبر: 235272

وب گردی

وب گردی