تهران- ایسکانیوز: معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد با بهره برداری از نظرات مدیران و صاحبنظران خبره سعی دارد مناسبترین سیاست ها و راهبردها را برای ارتقای رشته های پزشکی اتخاذ کند.

علیرضا مصداقی نیا معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه های این دانشگاه برای ارتقای کیفی آموزش های حوزه پزشکی اظهار داشت: حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بهره مندی از نظرات مدیران و صاحبنظران خبره سعی دارد تا مناسب ترین سیاست ها و راهبردها را برای ارتقای رشته پزشکی اتخاذ کند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ارتقای رشته پزشکی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی همواره مورد تأکید بوده است تصریح کرد: این امر به ویژه از سوی اعضای هیأت امنا و ریاست دانشگاه مورد توجه بوده است به طوری که توسعه کمی و کیفی رشته های علوم پزشکی به عنوان اولویت اصلی دوره جدید مدیریت دانشگاه محسوب می شود.

مصداقی نیا با اشاره به اینکه تمرکز مدیران و مسئولان استانی و واحدهای مجری رشته پزشکی و تعهد آنها به اجرای برنامه ها ضامن ارتقای کیفیت آموزش پزشکی در دانشگاه آزاد است گفت: در نهایت این واحدهای دانشگاهی هستند که با همت اعضای هیأت علمی خود و انگیزه مضاعف دانشجویان، اهداف متعالی دانشگاه را در عرصه آموزش پزشکی محقق می کنند.

 
کد خبر: 241046

وب گردی

وب گردی