تهران-ایسکانیوز: انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران ضایعه در گذشت حسین قندی استاد روزنامه نگاری کشور را از صمیم قلب تسلیت  گفت.خداوند متعال روح پاکش را قرین رحمت کند و به بازماندگانش صبر عنایت فرماید.
حسین قندی استاد پیشکسوت رشته روزنامه نگاری عصر پنجشنبه 3 اردیبهشت دار فانی را وداع گفت .
حسین قندی متولد اسفند ۱۳۳۰ در سبزوار و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت بین‌الملل از آمریکا بود که از اوایل دهه ۵۰ تا اوایل دهه ۹۰ قریب ۴۰ سال فعالیت و تدریس روزنامه‌نگاری را در کارنامه خود داشت.
اوعلاوه بر سال‌ها تدریس رشته علوم ارتباطات اجتماعی در دانشگاه علامه طباطبایی و آموزش صدها خبرنگار و روزنامه‌نگار شاغل در روابط عمومی‌ها و رسانه‌های کشور، در حوزه خبر جراید کثیرالانتشار مانند کیهان، ابرار، اخبار، انتخاب و جام جم نیز مسئولیت داشت.
از حسین قندی تألیفات متعددی چاپ و منتشر شده که «روزنامه‌نگاری نوین»، «مقاله نویسی در مطبوعات»، «روزنامه‌نگاری تخصصی» و «تخیل در روزنامه‌نگاری» از  مهمترین  آنهاست.

1670866

حسین قندی  روز شنبه از محل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها  تشییع شد  درمراسم تشییع زنده یاد حسین قندی معروف به آقای تیتر، چهره های دانشگاهی زیادی به ویژه در حوزه علوم ارتباطات اجتماعی و همچنین جمعی از مسئولان حوزه مطبوعات و رسانه ها مانند پرویز اسماعیلی معاون دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری و همچنین حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد حضور داشتند.
کد خبر: 255551

وب گردی

وب گردی