تهران-ایسکانیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معلمان و کارگران از جمله قشرهای وسیع، مؤثر و کارگشا برای کشور هستند که با قناعت و سختکوشی خود، توسعه زیربناهای فرهنگی و اقتصادی کشور، مرهون خدمات این دو قشر است و انتظار می‌رود مورد حمایت‌های جدّی‌تری نیز قرار گیرند.


در جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام که امروز به ریاست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تشکیل شد، ادامه بررسی و تدوین سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران پیگیری و دوازده بند دیگر از این سیاست‌ها در بخش‌های آمایش سرزمین، مسکن، شهرسازی و مدیریت محلی، امور حمل‌ونقل و صنعت و معدن تصویب شد.


در ابتدای جلسه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، ایّام فرخنده و مبارک سیزدهم رجب سالروز ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) را تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام،  آیت الله هاشمی رفسنجانی با تجلیل از شخصیت تأثیرگذار و آثار ماندگار استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت یاد و خاطره این استاد و معلم بزرگ، روز معلم و روز کارگر را به همه استادان و معلمان فرهیخته و کارگران زحمتکش جامعه و عموم مردم تبریک گفت.


وی تأکید کرد: معلمان و کارگران از جمله قشرهای وسیع، مؤثر و کارگشا برای کشور هستند که با قناعت و سختکوشی خود، توسعه زیربناهای فرهنگی و اقتصادی کشور، مرهون خدمات این دو قشر است و انتظار می‌رود مورد حمایت‌های جدّی‌تری نیز قرار گیرند.

کد خبر: 259918

وب گردی

وب گردی