دکتر ثمری رییس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از جزییات سیزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزراش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر داود ثمری  گفت: سیزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی 7 مهرماه لغایت 9 مهرماه در واحد تبریز برگزار می شود.
رییس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این گردهمایی بزرگترین رویدادی است که در نشست های پژوهش و فناوری انجام می شود، افزود: در این مراسم کلیه معاونان پژوهش وفناوری واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی، روسای مراکز رشد و روسای شوراهای پژوهش و فناوری استان ها حضور دارند.
وی ادامه داد: در روز نخست این گردهمایی جلسه هماهنگی روسای شوراهای پژوهش و فناوری استان ها (31 واحد دانشگاهی و 2 واحد مستقل(علوم و تحقیقات و نجف آباد)را داریم و چهارشنبه صبح مراسم افتتاحیه با حضور مسئولین استان آذربایجان شرقی ودکتر واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.
ثمری با بیان اینکه در این مراسم از معاونان وزارت علوم و معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری نیز دعوت شده، گفت: سه موضوع سامانه ساها، سامانه مجلات و دسترسی به منابع الکترونیکی و طرح های برون دانشگاهی و قراردادها ویژه معاونین پژوهش و فناوری مراکز و واحدها در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: همچنین برای روسای مراکز رشد در سالن جنبی برنامه های آموزشی جداگانه ای در نظر گرفتیم، که سه سخنرانی: توسط نماینده دانشگاه( در خصوص معرفی مدل اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی)، نماینده از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نماینده معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری خواهیم داشت.
رییس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همچنین از دیگر برنامه های این مراسم می توان به غبارروبی مزار شهدا، بازدید از شهر تبریز و بازدید معاون پژوهش و فناوری دانشگاه‌آزاد اسلامی با چند تن از خانواده شهدا دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد.
وی در پایان افزود: مراسم اختتامیه روز پنجشنبه با حضور استاندار تبریز و دکتر میرزاده برگزار می شود.

20103
کد خبر: 328438

وب گردی

وب گردی