بعد از لو رفتن خبر درگیری لفظی خداداد عزیزی و فرهاد مجیدی، تنها کاری که دوستان پروین قادر به انجامش بودند همین بود که مدعی شوند این تنش در غیاب پروین اتفاق افتاده و با این کار، مانع شکستن ابهت باقی مانده سلطان شوند.

به گزارش ایسکانیوز، دوستان پروین مدعی شدند خداداد و فرهاد وقتی به هم پریدند که پروین در رختکن نبود اما یکی از بازیکنان تیم ستاره های ایران مدعی شد اتفاقا در تمامی لحظاتی که خداداد و فرهاد جروبحث می کردند، پروین در رختکن حضور داشت.

به گفته این شخص وقتی خداداد شروع کرد به داد و فریاد سر فرهاد و متهم کردن او به تکروی، ابتدا مایلی کهن از او خواست آرام باشد و اجازه بدهد در مورد مسائل فنی او و سایر مربیان حرف بزنند که عزیزی هم مایلی کهن را به سکوت دعوت کرد و از او خواست وسط حرف هایش نپرد!

در ادامه پروین هم به خداداد گفت آقا خداداد اجازه بده این مسائل را من مطرح کنم که عزیزی جواب داد؛ ببخشید علی آقا، شما اگر قرار بود حرفی بزنید، تا الان زده بودید و اصلا در حضور مجید خان نامجومطلق این بچه را بازی نمی دادید! من برای حرف زدن از شما و احمدرضا عابدزاده که کاپیتان تیم است اجازه گرفتم و اجازه بدهید حرفم تمام شود. شما خیلی با این آدم مدارا کردید که بدون تمرین آمده بازی می کند و خوره بازی هم در می آورد...

در ادامه هم جروبحث میان طرفین بالا گرفت که با دخالت همبازیان خداداد و فرهاد از درگیری فیزیکی جلوگیری شد. البته حالا خداداد مدعی است اصلا درگیری در کار نبوده و طفلک فرهاد چیزی نگفته!

602/602
کد خبر: 329698

وب گردی

وب گردی