انتخاب کاتالوگ خدمات آزمایشگاهی واحد کرمان در جمع چهار کاتالوگ برگزیده کشور

با اعلام سامانه آزمایشگاههای همکار آزاد (ساها) وابسته به معاونت پژوهش وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی کتابچه کاتالوگ خدمات آزمایشگاهی واحدهای کرمان، رشت، نجف آباد و لاهیجان بعنوان نمونه جهت الگوبرداری به واحدهای دیگر معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، در سامانه آزمایشگاههای همکار آزاد (ساها) آمده است با توجه به اینکه برخی از واحدهای دانشگاهی، کاتالوگ خدمات آزمایشگاهی خود را متناسب با شیوه نامه موجود در این سایت تهیه و تدوین نموده اند چند نمونه برای الگوبرداری قابل برداشت است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، شایان گفتن است که رعایت کلیه موارد ذکر شده در شیوه نامه و نامه هایی که بطور مجزا به واحدهای دانشگاهی ارسال شده است الزامی است.

کاتالوگ خدمات آزمایشگاهی ساها و بر اساس یک شیوه نامه با توجه به بخشنامه شماره 32703/70 به تاریخ 27/5/94 به منظور یکپارچگی ساختار در تدوین و چاپ کتابچه ارایه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی تهیه و ارایه می شود و به معرفی مشخصات دستگاهها و تجهیزاتی که قابلیت استفاده توسط پژوهشگران در سطح کشور را دارند، می پردازد.

با توجه به دیدگاه ویژه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به مسائل علمی و پاسخگویی به نیاز جامعه، دولت و صنعت و کمک به رفع مشکلات کشور و در پی دستور مستقیم ایشان درباره راه‌اندازی آزمایشگاه‌های همکار آزاد و هماهنگی حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و پیگیری دفتر توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود واحدهای دانشگاهی و تامین بخشی از منابع غیرشهریه دانشجویان و تولید ثروت از علم و ارزش افزوده، زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی آزمایشگاه‌های همکار آزاد به وجود آمد که تدوین این کاتالوگ در همین راستا است.

20101

کد خبر: 501185

وب گردی

وب گردی