سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار: هفته وحدت، هفته همدلی و اتحاد مسلمانان در برابر افراط گرایی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمساردر جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص)، میلاد امام جعفر صادق (ع) وهفته وحدت، برایجاد نشاط سیاسی و لزوم مشارکت همه جانبه اساتید و کارکنان در برگزاری انتخابات سالجاری تاکید کرد و افزود: هفته وحدت، هفته همدلی و اتحاد مسلمانان در برابر افراط گرایی است.

به گزارش ایسکانیوز، طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص)، میلاد امام جعفر صادق (ع) وهفته وحدت، در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه ضمن تاکید برایجاد نشاط سیاسی و لزوم مشارکت همه جانبه اساتید و کارکنان در برگزاری انتخابات سالجاری تاکید کرد: هفته وحدت، هفته همدلی و اتحاد مسلمانان در برابر افراط گرایی است.

وی اضافه کرد: شما به عنوان یک فرد و شخص حقیقی می توانید با رعایت اخلاق اسلامی برای هر کس که مایل هستید فعالیت انتخاباتی و تبلیغ انجام دهید، اما به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی یا کسی که در دانشگاه سمت و مسئولیتی دارید حق ندارید از نام دانشگاه آزاد اسلامی به نفع یا علیه کسی اقدام نمائید.

میرساردو انسجام و پایبندی به ارزشهای اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و همکاری و پشتیبانی از دولت تدبیر و امید را یادآور شد وافزود: دشمنان اسلام وانقلاب چشم به انتخابات سال 94 دوخته ، و ما می توانیم با مشارکت پرشور در انتخابات دشمنان را مایوس کنیم.

سرپرست واحد گرمسار ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: به یمن میلاد مسعود نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) این هفته، هفته وحدت نامگذاری شده و پیامبر اسلام، پیامبر وحدت و همدلی بودند ویکی از ویژگی های بسیار مثبتی که جامعه شناسان در تحلیل اسلام بیان کردند این است که اسلام دین انسجام و یکپارچگی است.

وی افزود: امام راحل(ره) تاکید داشتند تازمانی که ما وحدت داشته باشیم، دشمن قادر به نفوذ و ایجاد تفرقه نخواهد بود و امروز دشمنان با ترس و هراسی که از گسترش دین اسلام در دنیا داشتند در صدد ایجاد نفاق در بین مسلمانان هستند و وحدت مسلمانان را نشانه گرفته اند.

دکتر میرساردو گفت: خداراشاکریم که جمهوری اسلامی ایران، بدور از تفرقه، وحدت و انسجام درونی اش را حفظ کرده، و تلاش می کند یکپارچگی و وحدت مسلمانان را حفظ کند و مردم مطیع امر ولی فقیه هستند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) ودستورات قرآن کریم این وحدت وهمدلی را حفظ کردند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سعدالله حسنی، مدیر امور فرهنگی در سخنانی به جایگاه هفته وحدت در بین مسلمانان پرداخت و یکی از مداحان اهل بیت (ع) به مولودی خوانی در وصف پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) پرداخت.

20101

کد خبر: 568346

وب گردی

وب گردی