باشگاه استقلال: فحاشی تماشاگرنماها محکوم است

باشگاه استقلال تهران طی بیانیه ای اعلام کرد: این باشگاه ضمن محکوم کردن شعار عده ای تماشاگرنما و توهین به رییس سازمان لیگ فوتبال، همواره نظارت و مواضع خود را صادقانه و شفاف با هواداران در میان گذاشته است.

به گزارش ایسکانیوز، در دیدار اخیر استقلال و سیاه جامگان شماری از تماشاگران نسبت به روند داوری این مسابقه اعتراض کردند.
درادامه بیانیه باشگاه استقلال تهران آمده است: رییس سازمان لیگ فوتبال با مدیریت خوب خود توانسته است دراین سازمان به لحاظ برنامه ریزی و مدیریت، تحولات مهمی را ایجاد کند.
این بیانیه افزوده است: مهدی تاج رییس سازمان لیگ فوتبال، یکی از مدیران زحمتکش و خبره فوتبال ایران است که بر خلاف سایر مدیران فوتبال، عملگراست و اهل شعار دادن نیست.همچنین نباید برای اتفاقات رخ داده در روزهای گذشته، تلاشهای مهدی تاج ، علی کاظمی و سعید فتاحی نادیده گرفته شود. ای کاش دیگر مدیران فوتبالی نیز مانند انها پاسخگو و پیگیر حقوق باشگاه ها باشند.
به گزارش باشگاه استقلال، در این بیانیه درباره داوری دیدار استقلال تهران و سیاه جامگان نیز اظهار شد: متاسفانه فوتبال ایران از گذشته دچار بی برنامگی و بی عدالتی بوده و این موضوع جدیدی نیست .
این بیانیه می افزاید در دیدار استقلال و سیاه جامگان شاهد بودیم که داور دیدار در دو صحنه با سوتهای اشتباه خود خشم هواداران استقلال را بر انگیخت، اما کمترین انتقاد و اعتراض علیه تیم داوری را از سوی باشگاه استقلال شاهد بودیم . باشگاه استقلال به منظور جلوگیری از اشتباهات و وقوع چنین اتفاقاتی در بازی های آینده استقلال از مسئولان مربوطه تقاضا دارد که با حساس تر شدن بازی ها، نظارت بیشتری به داوری ها داشته باشند تا حقی از تیم ها ضایع نشود.

601/601

کد خبر: 568450

وب گردی

وب گردی