هفته تئاتر دانشگاهی  باران آغاز شد/آثارمنتخب در بخش «به علاوه جشنواره تئاتر فجر»روی صحنه می رود

هفته تئاتر دانشگاهی باران از امروز شنبه 12 دی ماه با معرفی داوران در دوبخش «اجرای صحنه ای»و«نمایشنامه خوانی» آغاز به کار می کند.

به گزارش ایسکانیوز:«هفته تئاتر دانشگاهی باران» از ۱۲ تا 18 دی ماه در دو بخش «اجرای صحنه ای»و«نمایشنامه خوانی» برگزار می‌شود.در روز نخست دو نمایش«ملکه زیبای لی نین» به نویسندگی مارتین مک دونا و کارگردانی رضا جعفرمدار در بخش صحنه ای و«تجربه های اخیر»نوشته امیررضا کوهستانی به کارگردانی مانا غفاری در بخش نمایشنامه خوانی روی صحنه خواهند رفت

در نخستین هفته تئاتر دانشگاهی باران حسین کیانی،اتابک نادری و سیمین امیریان داوری آثار بخش صحنه ای و در بخش نمایشنامه خوانی نیز بهزاد صدیقی،مهدی شفیعی زرگر و لیلی مقیمی داوری آثار را به عهده خواهند پرداخت.

در نخستین هفته تئاتر دانشگاهی باران 13 نمایش در ۲ بخش «اجرای صحنه ای»و«نمایشنامه خوانی» روی صحنه خواهند رفت و علاقه‌مندان به دیدن این آثار، می توانند برای خرید بلیت این نمایش ها از طریق ساایت تیوال اقدام کنند..

«هفته تئاتر دانشگاهی باران» نخستین جشنواره خصوصی تئاتر دانشگاهیان است که به منظور تشویق و حمایت از تئاتر دانشگاهی و پشتیبانی و معرفی نسل جوان به بدنه تئاتر حرفه ای، برگزار می شود.

لازم به ذکرست که اثر برگزیده در هر بخش از سوی کمپانی تئاتر باران حمایت و در سال ۱۳۹۵ اجرای عمومی خواهد داشت و به عنوان اثر منتخب در بخش «به علاوه جشنواره تئاتر فجر»تئاتر باران روی صحنه می رود.

504502

کد خبر: 569264

وب گردی

وب گردی