کاظمی سرباز نیست و  تا سال 95 معافیت تحصیلی دارد

مدیرعامل باشگاه بسکتبال ثامن خراسان گفت: کاظمی هیچ مشکلی برای حضور در ترکیب ثامن ندارد و منتظر جواب فدراسیون هستیم تا وضعیت این بازیکن مشخص شود.

به گزارش ایسکانیوز، آرمان عمرانی در خصوص آخرین وضعیت ارسلان کاظمی اظهار کرد: مدارک لازم این بازیکن را به فدراسیون بسکتبال داده‌ایم و منتظر هستیم تا فدراسیون تکلیف این بازیکن را مشخص کند.

وی اضافه کرد: با توجه به استعلام که از نظام وظیفه گرفته‌ایم این بازیکن به هیچ عنوان سرباز نیست و تا سال 95 از معافیت تحصیلی برخوردار است.

عمرانی خاطرنشان کرد: همیشه اعلام کرده‌ام که مشحون برای ثامن یک حامی واقعی بوده است و می‌دانم که هیچ وقت زیر بار حرف زور نمی‌رود و اگر این بازیکن مشکلی نداشته باشد به طور قطع کارت بازی کاظمی را صادر خواهد کرد.

مدیرعامل بسکتبال ثامن ادامه داد: با توجه به تاییدیه که نظام وظیفه داده است، پیگیر کارهای این بازیکن خواهیم بود ولی با این حال اگر به طور قانونی مشکلی نداشته باشد که در خدمت تیم قرار می‌گیرد، در غیر این صورت اگر مشکل در این خصوص وجود داشته باشد از این بازیکن استفاده نخواهیم کرد.

وی عنوان کرد: راضی به رضای خدا هستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از این بازیکن در ترکیب تیم خود استفاده کنیم.

عمرانی تصریح کرد: فدراسیون قرار بود خبر نهایی را به ما اعلام کند، قطعا از حمایت فدراسیون برخوردار هستیم و کاری به شیطنت‌های باشگاه‌های دیگر نداریم. جواب این افراد را در میدان بسکتبال خواهیم داد.

وی با تایید این موضوع که با حضور ارسلان کاظمی قطعا تیمش در بین 4 تیم مرحله نیمه نهایی قرار می‌گیرد عنوان کرد: شرایط تیم در حال حاضر خوب است ولی متاسفانه در پست چهار مشکلات زیادی داریم ولی این قول را خواهم داد که با حضور ارسلان کاظمی و همچنین رسیدن بازیکن خارجی قطعا در بین چهار تیم مرحله نهایی قرار خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: باز هم اعلام می‌کنم که کاری به شیطنت افراد نخواهیم داشت و با ارائه یک بازی زیبا جواب تمام تیم‌ها در زمین بسکتبال خواهیم داد.

604/602

کد خبر: 570086

وب گردی

وب گردی