تامین روشنایی ۵۳ بوستان در جنوب غرب تهران

شهردار منطقه ۲۱ ، از تامین روشنایی ۵۳ بوستان واقع در محدوده جنوب غرب تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، دکتر جمال بافرانی در جلسه شورایاران محلات ۱۳ گانه منطقه ۲۱ ، با بیان اینکه امنیت جزو نیازهای اولیه بشر در تمامی دوران بوده است، گفت: شهرداری منطقه ۲۱ در زمینه کنترل علنی و غیر علنی جرایم، کاهس وقوع جرم و ارتقای سطح امنیت شهروندان، فعالیت های خوب و قابل قبولی را در چندین ماه گذشته انجام داده و برنامه ریزی های مدونی نیز برای آینده منطقه پیش بینی شده است.

او از احداث یک پارکینگ بزرگ در حاشیه بوستان طبیعت و همچنین ایجاد ورودی و خروجی در بوستان حضرت خدیجه (س) ویژه خودروهای عبوری جهت ایجاد امنیت مراجعین به این بوستان خبر داد و گفت: در راستای ارتقای امنیت شهروندان سطح منطقه، نسبت به ترمیم چراغ های خاموش ۵۳ بوستان در سطح منطقه ۲۱ نیز اقدام شده است.

بافرانی با اشاره به بازدید شبانه از سطح منطقه برای بررسی روشنایی معابر، گفت: در این بازدید که با هدف شناسایی نقاط فاقد روشنایی و حادثه خیز سطح منطقه انجام شد تدابیر و تمهیدات ویژه ای برای تسریع در رفع کمبود روشنایی و تامین هرچه سریع تر سیستم برق نقاط فاقد روشنایی اتخاذ شد.

او همچنین از احداث توقفگاه ویژه کامیون ها در سطح منطقه ۲۱ خبر داد و اجرای این پروژه مهم را زمینه ای جهت کاهش وقوع جرایم در سطح منطقه عنوان کرد.

به گفته بافرانی، پل مکانیزه خلیج در مسیر بزرگراه فتح نیز با توجه به حجم بالای تردد در این نقطه جهت استفاده و سهولت در تردد شهروندان و کاهش بار ترافیکی بزودی به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه ۲۱ در ادامه ضمن اشاره به نقاشی دیواره های پل زیرگذر شهرک فرهنگیان به مترو، بیان داشت: با توجه به مذاکره با مسئولین شرکت مترو مقرر شد، پل روگذر مکانیزه در مسیر شهرک فرهنگیان به مترو استادیوم آزادی جهت سهولت تردد شهروندان، بر روی اتوبان طراحی و نصب شود.

20102

کد خبر: 573055

وب گردی

وب گردی