فینال رقابت‌های آزاد تیراندازی برگزار می شود

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته از آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، خضراله ترابی اظهار داشت: پیش از این اعلام شد که به دلیل عدم پرداخت ورودیه توسط برخی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته، نیم فصل دوم این مسابقات که مقرر بود 24 دی ماه آغاز شود، به تعویق افتاده است.

ترابی افزود: با همکاری خوب باشگاه‌ها در خصوص پرداخت مقداری از ورودیه، تعامل سازمان لیگ و تدبیر و مساعدت فدراسیون، مسابقات لیگ برتر از حالت تعلیق خارج شد و رقابت‌های اولین هفته از دور برگشت یا نیم فصل دوم 14 بهمن ماه آغاز می شود و تا 14 اسفند به طول می‌انجامد.

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته گفت: مسابقات دور برگشت با حضور 8 تیم از 14 بهمن به میزبانی تبریز و ارومیه برگزار خواهد شد.

خبر دیگر اینکه رقیه الله‌کرمی، رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین از برگزاری فینال سومین دوره رقابت‌های آزاد تیراندازی خبر داد.

وی درباره این خبر گفت: با پشت سر گذاشتن چهار مرحله از مسابقات، رقابت‌های پنجمین مرحله یا فینال از 30 بهمن تا 2 اسفند برگزار می‌شود.

الله کرمی افزود: در این مسابقات برگزیدگان چهار مرحله قبل به صورت دعوتی انتخاب شدند و در 7 ماده و دو کلاس SH1 و SH2، تفنگ بادی و تپانچه بادی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس انجمن تیراندازی خاطر نشان کرد: مسابقات فینال به نسبت چهار دور قبل، متفاوت برگزار می‌شود. به عنوان مثال در این مرحله رقابت‌ها یک‌بار به صورت مقدماتی برگزار می‌شود و پس از آن نفرات اول تا هشتم در فینال شرکت می‌کنند. ضمن اینکه برگزیدگان به دو صورت معرفی می‌شوند، یک‌بار با احتساب تمام نتایج پنج مرحله، نفرات اول تا سوم مشخص می‌شوند و یک بار هم تنها با در نظر گرفتن نتایج کسب شده در مرحله فینال.

وی گفت: با توجه به اهمیت مسابقات آزاد برای انتخاب نفرات جدید تیم ملی، رکوردهای به دقت رصد می‌شود و افرادی که بتوانند حد نصاب هایی معادل رکوردهای جهانی به دست بیاورند، در آینده به تیم ملی دعوت می‌شوند و در مسابقات پیش‌رو همانند بازی‌های پاراآسیایی از آنها استفاده خواهد شد.

الله‌کرمی در پایان تصریح کرد: مسابقات فینال طبق قوانین ISCD و ISSF برگزار می‌شود و لازم است شرکت کنندگان نسبت به همراه داشتن مدارک لازم اعم از ID کارت، کپی کارت ملی، کارت بیمه ورزشی سال جاری و اصل فیش واریزی، توجه داشته باشند. همچنین کلاس بندی و کنترل تجهیزات نیز ساعت 8 صبح روز مسابقات انجام می‌شود.

604/602

کد خبر: 575365

وب گردی

وب گردی