نگاهی به پیش بازی اتلتیک بیلبائو-المپیک مارسی

دیدار برگشت اتلتیک بیلبائو و المپیک مارسی امشب (6 اسفند ماه) در ورزشگاه سن مامس شهر بلیبائو برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، اتلتیک بیلبائو اسپانیا و المپیک مارسی فرانسه در چهارچوب دوره برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در حالی امشب به مصاف یکدیگر می روند که بازی رفت این دو تیم با حساب 1-0 و با گل زنی آریتز آداریز به سود تیم اسپانیایی در کشور فرانسه به پایان رسید.

اتلتیک بیلبائو ؛ بازی راحت در خانه
تیم اتلتیک بیلبائو که این فصل نتایج خوبی را بدست آورد است حال در شرایطی به مصاف تیم مارسی می رود که بازی رفت را نیز با حساب 0-1 در خانه حریف با پیروزی پشت سر گذاشته و با اندوخته ی شکننده اما ارزشمند یک گل در خانه ی حریف بخشی از استرس بازی برگشت را برای خود در ورزشگاه خانگی خود را کم کرده است.
شاگردان ارنستو والورد که این فصل فقط سه بازی خانگی خود را واگذار کرده اند، که هر دو آن ها مقابل رئال و بارسا غول های لالیگا هستند به نظر توانایی اجرای نمایش خیره کننده ای را در خانه از خود دارند.

مارسی ؛ مارسلیاس محکوم بردن برای صعود
شاگردان فرانک پاسی که در بازی رفت مقابل اتلتیک بیلبائو مغلوب شدند، تنها می توانند به عملکرد خوب خودشان در دوره گروهی دلخوش کنند که از 3 بازی خارج از خانه در دو بازی موفق به کسب پیروزی شده اند. حال باید دید مارسلیاس با اندیشه های سرمربی موقت خود امشب چه تاکتیکی را برای جبران بازی در دور رفت از خود به نمایش میگذارد.

604/602

کد خبر: 603031

وب گردی

وب گردی