شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با حضور حسین زاده لطفی

جلسه شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی استان های اصفهان و چهار محال بختیاری با حضور دکترحسین زاده لطفی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ، دکترعلوی فاضل رییس مرکزهماهنگی امور استان ها ، دکتر دانشیان سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل حوزه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد مبارکه  برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه ابتدا هادی رییس واحدمبارکه و رییس شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی استان با ارائه گزارشی از تاریخچه واحد مبارکه به بیان اولویت های واحد مبارکه در سال 95 پرداخت و سیاست های واحد را در این سال افزایش درآمدهای غیرشهریه ای و توسعه تحصیلات تکمیلی اعلام کرد.

سپس دکتر فروغی ابری، دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در مورد مسائل رعایت مقررات آموزش و نظم و مقررات توسط استاد و دانشجو ، رعایت مسائل فرهنگی و اخلاق در دانشگاه توسط دانشجویان و مشکلات آموزشی مواردی را مطرح کرد.

در ادامه این جلسه قاسمی پیر بلوطی، دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان چهار محال بختیاری بخشنامه تفویض اختیارکمیسیون مواردخاص به واحدها را از جمله اقدامات مهم حوزه معاونت آموزشی دانشگاه بیان کرد و افزود: برنامه مهم استان ،جذب هیأت علمی است وادامه داد یکی از چالش های دانشگاه ، دکتری پژوهشی محور است که متولی مشخصی ندارد وی همچنین به برخی دیگرازموارد من جمله بازنگری آیین نامه کمیته انتظامی اعضاء هیات علمی و موضوع دو شغله بودن برخی ازاعضای هیأت علمی اشاره کرد.

حسین زاده لطفی ادامه داد: با ارتقاء کیفیت آموزش و جذب هیات علمی مجرب در دانشگاه نشان دهیم که این حق دانشگاه آزاد اسلامی است که در توسعه تحصیلات تکمیلی فعالیت بیشتری داشته است.

دکتر علوی فاضل نیز یکی از بزرگترین چالش های دانشگاه را تلاش برای رضایت مندی ارباب رجوع در دانشگاه است که با توصیه ریاست دانشگاه تکریم ارباب رجوع در اولویت برنامه های دانشگاه گرفته است.

در خاتمه جلسه هر یک از روسا ومعاونین آموزشی واحدها و مراکز استان ها سوالات خود را مطرح کردند، که از سوی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ومدیران کل حوزه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی پاسخ های لازم را دریافت کردند.

20101

کد خبر: 640162

وب گردی

وب گردی