حمله  شوهر یک بیمار با چاقو به پرستار بخش جراحی بیمارستان فیروزگر /ضارب گفته است دلیل اقدامش ناموسی است

همراه یک بیمار در بیمارستان فیروزگر تهران، یکی از پرستاران را در مقابل چشم دیگران با ضربه‌های چاقو به‌شدت مجروح کرد و متواری شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اعتماد پرستاران او را مردی جوان معرفی کرده‌اند که هنگام تلاش آنها برای نجات همکارشان، با تهدید چاقو آنها را عقب رانده و در فریاد‌های خود علت چاقوکشی را «ناموسی» اعلام کرده است.

پرستار مجروح که از چند ناحیه داخلی بدن دچار پارگی شده، پس از انجام عمل جراحی، در بخش‌ای سی یوی بیمارستان فیروزگر بستری شد و خانواده‌اش نیز با شکایت نزد پلیس، خواهان شناسایی و دستگیری ضارب شده‌اند.

یکی از پرستاران این بیمارستان با بیان این موضوع، درباره جزییات حادثه گفت: «ساعت ١٨:٣٠ شنبه شب، مردی جوان (ضارب) پس از ترخیص همسرش که چندی پیش مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، به بیمارستان آمد و یکی از پرستاران ما را به بهانه مسائل ناموسی، در راهروی بخش جراحی روی زمین انداخت و با چاقو مورد اصابت چند ضربه قرار داد.»

او به تلاش نافرجام سایر پرستاران برای کمک به همکارشان و متواری شدن ضارب اشاره کرد و افزود: «وقتی ضارب قصد داشت همکار ما را با چاقو بزند، بقیه پرستارها سعی کردند مانعش شوند اما او چاقو را به سمت آنها هم گرفت و فریاد زد: مساله ناموسی است و کسی حق ندارد دخالت کند. بعد از آن تا نگهبان‌ها بیایند، چند ضربه به پرستارمان زد و سریع فرار کرد. »

به گفته پرستاران، بیمارستان فیروزگر پیش از این نیز حادثه‌های مشابه را تجربه کرده بود اما مورد اخیر شدت به مراتب بالاتری داشت؛ به نحوی که ترس از عدم وجود امنیت جانی را در دل آنها انداخته است. حادثه در راهروی بخش جراحی بیمارستان فیروزگر، جایی که مجهز به دوربین مداربسته است اتفاق افتاده؛ سرنخی که می‌تواند پلیس را در شناسایی هویت ضارب کمک کند.

از سوی دیگر خانواده پرستار مجروح نیز که در بیمارستان حضور دارند به پلیس گفته‌اند هیچ آشنایی قبلی با ضارب ندارند و فقط شنیده‌اند که او همراه یکی از بیماران بوده است.

105105

کد خبر: 645140

وب گردی

وب گردی