بررسی عملکرد استان کرمان در مسیر اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر کشور

 وزیر کشور با اشاره به انتخاب سه استان آذربایجان شرقی، لرستان و کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی گفت: عمده بار تحقق اقتصاد مقاومتی بر دوش مردم است و دولت در این زمینه حمایت و پشتیبانی می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا؛عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر شنبه بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران افزود: استان کرمان در این زمینه پیشتاز است و با مدیریت خوب خود و هماهنگی و همکاری موجود بین نمایندگان مجلس، مدیران اجرایی و ائمه جمعه و جماعات مصمم است که استانی نمونه در تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست جمهوری باشد.

او ادامه داد: در استان کرمان کارهای خوبی انجام شده و امروز که در خدمت مردم و مدیران این استان هستیم، عملکرد این استان در مسیر اقتصاد مقاومتی را بررسی کرده و از طرح های اقتصاد مقاومتی نیز بازدید خواهیم کرد.

وزیر کشور پیگیری مصوبات جلسات اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه های سفر خود برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با مشارکت مردم در عرصه اقتصاد در تاریخ زرین ایران برگی به نام کرمان در عرصه اقتصاد مقاومتی ثبت شود.

بازدید از چند پروژه اقتصادی و توسعه ای، شرکت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای اداری، دیدار با فعالان اقتصادی استان و حضور در گفتگوی ویژه سیمای مرکز کرمان از برنامه های سفر دو روزه وزیر کشور به کرمان است.

کرمان در سفر اردیبهشت ماه امسال رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به این استان به عنوان سومین استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور معرفی شد.

براساس تصمیم ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان، این استان برای اجرای برنامه های و طرح های اقتصاد مقاومتی به هشت منطقه تقسیم شده است.

طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی نیز از سال 1393 با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و با تکیه بر توانمندی های بومی و محلی در شهرستان قلعه گنج در جنوب استان کرمان در دست اجراست.

203/201

کد خبر: 658448

وب گردی

وب گردی