تغییر نحوه برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه بوعلی سینا

معاون آموزشی دانشگاه بوعلی سینا گفت: با توجه به فشردگی طرح ضیافت اندیشه، از سال تحصیلی آینده این طرح به صورت تدریجی و در طول ترم تحصیلی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، عباس افخمی طرح ضیافت اندیشه اساتید را یکی از مؤثرترین طرح های معرفت افزایی دانسته و افزود: در این طرح ارزشمند، مطالب خوبی مطرح می شود و آن گونه که از گزارش ها برمی آید، حجم پرسش و پاسخ های اعضای هیأت علمی از اساتید طرح در زمان کلاس ها حاکی از استقبال شرکت کنندگان از این مطالب است.

او گفت: اجرای طرح ضیافت امسال مقداری با سال های گذشته تفاوت دارد، از این رو که زمان برگزاری دوره از ماه مبارک رمضان به پس از آن انتقال یافته و با توجه به تعطیلات پیش روی تابستانه دانشگاه، این طرح در مدت چهار روز به صورت فشرده برگزار می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا افزود: در این دوره تعداد ۱۸۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا و هم چنین دانشگاه های استان شرکت دارند که مجموعا برای آنها، ۷ عنوان درسی، ۱۴ دوره و هر دوره ۱۶ ساعت کلاس پیش بینی شده است که هرکدام از شرکت کنندگان می توانند در ۲ دوره از مجموع دوره ها شرکت کنند.

او گفت: به منظور ارتقاء کیفیت طرح ضیافت اندیشه، نظام انتقادات و پیشنهادات در این طرح برقرار بوده و طبیعتا تغییرات طرح ضیافت براساس انتقادات و پیشنهادات صورت گرفته است.

افخمی گفت: با توجه به برآیند بدست آمده از سال های گذشته و برپایه نظرات و پیشنهادات شرکت کنندگان مبنی بر عدم استقبال از فشردگی طرح در چند روز مشخص و محدود، در سال تحصیلی آینده طرح ضیافت به صورت تدریجی در طول ترم برگزار می شود.

20104

کد خبر: 669351

وب گردی

وب گردی