شکست را می پذیرفتیم این حاشیه ها به وجود نمی آمد/ توهین به مهماندوست ناعادلانه بود

دارنده مدال برنز المپیک آتن گفت: اگر ما شکست خود را پذیرفته بودیم هیچ گاه این حاشیه ها به وجود نمی آمد و راه فدراسیون هم به این جا نمی کشید.

یوسف کرمی در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص اتفاقات اخیر بعد از المپیک گفت: ما در مسابقات المپیک 2016 ریو شرکت کردیم و نتیجه ضعیفی گرفتیم و همه مردم هم شاهد این موضوع بودند. مسولان فدراسیون و خود ورزشکاران نیز باید این شکست را قبول کنند چرا که شکست خوردن برای ورزشکار است و اگر ورزشکار شکست نخورد که تجربه کسب نمی کند.

وی افزود: من خودم در مسابقات شکست خوردم ولی تقصیر این و آن ننداختم چون میدانستم شکست امروز من پیروزی فردایم را رقم می زند. اکنون دنبال مقصر بودن برای این نتیجه ضعیف عاقلانه نیست و کاری جز حاشیه سازی را ندارد.

دارنده مدال برنز المپیک آتن درباره انتقادات در مورد مهماندوست گفت: هرکسی برای کار کردن پول میگیرد وقتی مهماندوست در ایران هیچ شغلی نداشت به آذربایجان رفت و در تیم ملی این تیم سرمربیگری می کند. به نظرم عادلانه نیست کسی را برای کار به کشور دیگری سفر می کند را این گونه مورد توهین قرار داد.

وی تصریح کرد: مهماندوست خیلی دوست داشت در تیم ملی ایران مربیگری کند ولی زمانی که فدراسیون او را نخواست، تصمیم گرفت به آذربایجان برود تا در آن کشور فعالیت های ورزشی خود را ادامه بدهد. او نمی توانست در ایران بماند تا هر وقت خواستن از او استفاده کنند.

یوسف کرمی درباره حاشیه های شدید تیم ملی و فدراسیون تکواندو اظهار داشت: همه این حاشیه ها از عدم نتیجه تیم ملی در المپیک سرچشمه می گیرد. اگر ما شکست خود را پذیرفته بودیم هیچ گاه این حاشیه ها به وجود نمی آمد و کار فدراسیون هم به این جا نمی کشید.

دارنده مدال برنز المپیک آتن در پایان خاطر نشان کرد: ورزشکاران باید برای گفتن حرف های خود شهامت داشته باشند چرا که باید صادقانه و با شهامت، اگر حرفی هست بگویند زیرا با گفتن حرف ها و صحبت کردن می توانند مشکلات را حل کنند.

601/402

کد خبر: 672871

وب گردی

وب گردی