امینی: دو سال دوری از مسابقات برون مرزی نقطه ضعف ما بود/ ازبک ها با چهره جدید آمده بودند

رییس انجمن جودوی کم بینایان و نابینایان گفت:دوسال دوری از میادین بین المللی نقطه ضعف اصلی تیم جودوی کم بینایان و نابینایان بود.

علیرضا امینی،رییس انجمن جودوی کم بینایان و نابینایان کشورمان به ایسکانیوز گفت: با سه ورزشکار در پارالمپیک توانسیتم 2 پنجمی و یک عنوان هفتم بدست آوریم، یکی از دلایل صاحب مدال نشدنمان حضور کشور های همچون ازبکستان و آذربایجان بود، ازبک ها از نفرات کم بینای تیم ملی خود بهره برده بودند و مجوز حضور آنان را در این رویداد اخذ کردند، در حقیقت با چهره جدید و میدان دیده حضور یافتند.

وی تصریح کرد: یکی از بهترین راه های موفقیت الگو گرفتن از ازبک هاست و باید از کم بینایان تیم ملی جودو دعوت کنیم و از حضورشان استفاده کنیم، در این رقابت ها ملی پوشان تلاش خوبی داشتند و هر کدام حداقل در جدول مسابقات تا گردونه چهارم پیش رفتند.

امینی در ادامه ابراز داشت: بچه های ما خوب ظاهر شدند و به صاحبان عنوان در پارالمپیک باختند حتی به نظرم از ظرفیت خودشان هم بهتر ظاهر شدند، جعفری در وزن 80 کیلو حریفی از ازبکستان را برد که در بازی های آسیایی به او باخته بود.

امینی افزود: نبودن ملی پوشان در کوران مسابقات و دو سال دوری از میادین بین المللی نقطه ضعف تیم ما در پارالمپیک بود، حتی اردو تیم ملی در آذربایجان هم نتوانست به کفایت در آمادگی ملی پوشان موثر باشد. البته نباید از یاد برد که فدراسیون مساعدت مناسبی در امر برگزاری اردو ها داشت.

606/602

کد خبر: 677718

وب گردی

وب گردی